شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 4148

صدای نهاوند:

 امام جمعه نهاوند امنیت و آرامش امروز ایران را ناشی از مجاهدت و ایثارگریهای جانبازان عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت و مجاهدت خون شهدا و ایثارگریهای جانبازان از امن ترین نقاط دنیاست لذا ما باید قدر آنان را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند حجت الاسلام عباسعلی مغیثی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دیدار با جمعی از جانبازان افزود: روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) که نمونه ایثار و از خود گذشتگی در دین مبین اسلام است به عنوان روز جانباز معرفی شده که این مساله نشان دهنده مقام والای جانبازان می باشد .
مغیثی خدمت و احترام به جانبازان را امری لازم و ضروری برای همگان عنوان و اظهار کرد: خدمت به جانبازان که برای حفظ اسلام اعضا و جوارح خود را تقدیم نموده و در این راه ثابت قدم بوده اند امری لازم و ضروری است که باید به آن افتخار کرد .
وی اخلاص برای خدا را از ویژگیهای بارز جانبازان عنوان کرد و گفت: اخلاص و ایثار برای خدا از نشانه های انسان مومن است که این ویژگیهای بارز در جانبازان دیده می شود و آنان به طور عملی آنرا به اثبات رسانده اند .
امام جمعه نهاوند افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.
امام جمعه نهاوند امنیت و آرامش امروز ایران را ناشی از مجاهدت و ایثارگریهای جانبازان عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت و مجاهدت خون شهدا و ایثارگریهای جانبازان از امن ترین نقاط دنیاست لذا ما باید قدر آنان را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم .
وی انتقال ایثارگریها و فرهنگ ایثار را به نسل جوان نشانه قدردانی از کار بزرگ جانبازان عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه جانبازان بهترین سرمایه خود یعنی سلامتیشان را برای اعتلای اسلام و کشور به خطر انداخته اند لذا ما بایستی راه آنها را ادامه دهیم و دستاوردهای این عزیزان را به نسل آینده منتقل کنیم .
وی در پایان خواستار توجه بیشتر به جانبازان و رفع مشکلات آنان گردید.
در حال حاضر دو هزار و ۴۳۰ نفر در شهرستان نهاوند افتخار جانبازی را دارند که از این تعداد ۱۴ نفر آنها دارای ۷۰ درصد جانبازی می باشند .
شهرستان نهاوند علاوه بر این در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش