شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 4143

صدای نهاوند:

با حضور امام جمعه نهاوند و علی شفایی مدیر دبیرستان شهید قدوسی برای اولین بار در نهاوند دانش آموزان پسر دبیرستان شهید قدوسی با حضور در مراسمی معنوی، رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به شکرانه این نعمت الهی، به فرائض دینی به درستی عمل کرد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: اگر انسان همزمان با سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کند هرگز اسیر هوای نفس نمی شود.

photo_2016-05-13_00-34-09

وی افزود: سن تکلیف، شروع و سرآغاز تحول و مرحله پراهمیتی در زندگی انسان برای ورود به عالم معنویت است، خدای متعال در سنین تکلیف برای دختران و پسران شرایطی را فراهم می آورد تا آنان بتوانند به سمت کمال حرکت نمایند و مسوولیت عبودیت و بندگی خدای متعال برعهده آنان گذاشته می شود.

امام جمعه نهاوند از نماز به عنوان نماد شکوهمندی از اتصال انسان با خدا یاد کرد و اظهار داشت: افرادی که به سن تکلیف می رسد باید در کنار تمامی اعمال نیکی که انجام می دهند، به نماز توجه ویژه داشته باشند زیرا اعمال انسان در صورتی مورد قبول حضرت حق قرار می گیرد که نماز وی مورد قبول واقع شده باشد.

مدیر دبیرستان شهید قدوسی نهاوند هم در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم ترین رسالت های نظام آموزش و پرورش را تربیت نسلی اندیشمند، پرسشگر و متعهد به نظام و کشور است، آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام مقصود نمی رسد.

photo_2016-05-13_00-34-56

علی شفایی گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی دانش آموزان با واجبات دینی است و احساس نمایند ، وارد دوره جدیدی از زندگی شده اند که باید واجبات دینی را انجام دهند.

شفایی افزود: برگزاری جشن‌تکلیف این احساس را در دانش آموز ایجاد می کند که آنها چقدر بزرگ شده‌اند که از طرف خدا برای آنکه احکام الهی را رعایت کنند، انتخاب شده‌اند.

وی افزود:  یکی از مهم ترین رسالت های نظام آموزش و پرورش را تربیت نسلی اندیشمند، پرسشگر و متعهد به نظام و کشور است، آموزش بدون توجه به مسائل اخلاقی به سرانجام مقصود نمی رسد.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش