جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4125

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند با بیان اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر نهاوند مدت زیادی می گذرد گفت: نارضایتی مردم نهاوند را از وضعیت اسفناک آسفالت معابر و خیابانهای شهری برطرف می کنیم.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت  کوچه ها وخیابان های شهر ، اجرای عملیات روکش آسفالت معابر توسط  واحد عمران این شهرداری در حال انجام است.

یوسفیان گفت: از اجرای ۱۴ هزار متر مربع آسفالت معابر به میزان دو هزارتن از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: هدف از انجام این اقدامات بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری می باشد.
وی با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد افزود: عملیات اجرایی آسفالت معابر در دیگر نقاط شهر تا پایان سال ادامه دارد.

شهردار نهاوند بیان داشت: با توجه به اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر نهاوند مدت زیادی می گذرد و با توجه به سیاست های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری و در راستای تامین رضایت شهروندان عزیز طرح آسفالت و روکش خیابانهای اصلی و فرعی را در سال جاری به صورت جدی آغاز کرده و بر اساس اولویت بندی کارشناسان و درخواست همشهریان، تمامی معابر و خیابانهایی را که نیاز روکش و یا آسفالت دارند را سعی داریم آسفالت نماییم.

امیر رضا یوسفیان با اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت بلوار خبرنگار و خیابان سلمان فارسی از انجام عملیات روکش آسفالت در این مناطق در حال حاضر خبر داد و گفت:معابر اصلی و مناطق حفاری شده توسط ادارات خدمات رسان همانند خیابان سلمان فارسی و کوچه های اطراف و بلوار خبرنگار و ۹ دی شهرک شهید حیدری در حال اجرا می باشد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رامین گفت:

    شکی نیست که وضعیت امروزه نهاوند حاصل بی لیاقتی و بی عرضه بودن مسئولان پیشین شهری و مدیریتی شهر می باشد .امیدواریم شهردار جدید که سابقه طولانی در اداره شهرداری ها دارد، بتواند چهره جدیدی به نهاوند بدهد

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش