سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4114

صدای نهاوند:

استاندار همدان با بیان اینکه باید از هر موردی که به امینت سرمایه‌گذاری آسیب بزند، پرهیز شود گفت: صندوق توسعه ملی با اجرای طرح بنیاد بتن نهاوند موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمدناصر نیک‌بخت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای تولیدی بازاریابی است، اظهار کرد: صادرات استان باید تقویت شود و مدیر صنعت، معدن و تجارت برای تحقق این موضوع برنامه‌ریزی داشته باشد.

نیک بخت با اشاره به اینکه مدیران استان باید در جذب، حمایت و تشویق سرمایه‌گذاران بیش از پیش اقدام کنند، عنوان کرد: واحدهای معطل مانده با کمک ستاد تسهیل باید فعال شوند تا سرمایه‌گذار جدید وارد استان شود.

استاندار همدان عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را خط قرمز خود دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از من گلایه‌مند نباشند چرا که عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی خط قرمز من است و از هیچ کم‌توجهی و کاهلی در این زمینه اغماض نمی‌کنم.

وی از کاهش مالیات در استان همدان در سال‌جاری خبر داد و گفت: با برگزاری جلساتی در تهران با رئیس امور مالیاتی کشور و با تلاش مدیران استانی مالیات استان همدان ۶۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بحث اشتغال باید در اولویت اول کاری مدیران استان قرار گیرد، اظهار کرد: انتظار است در این راستا از تمامی مزیت و توان استان استفاده شود به‌گونه‌ای که نباید بحث اشتغال اولویت دوم و سوم مدیران قرار گیرد.

استاندار همدان عنوان کرد: در هفته گذشته در جلسه‌ای که با صندوق توسعه ملی داشتیم، با اجرای دو طرح فولاد دژپُل آرین و بنیاد بتن نهاوند موافقت و مشکلات این واحدها حل شد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش