سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4098

صدای نهاوند:

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند گفت:امور خدماتی سراب گیان به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهرستان نهاوند آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند افزود: برای تبدیل این سراب به منطقه گردشگری طی دو سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان میراث فرهنگی و با حمایتهای استاندار هزینه شده که برای مدیریت این مکان می توان آنرا به بخش خصوصی واگذار نمود.
وی افزود: میراث فرهنگی و گردشگری وظایفی را در برابر آماده سازی منطقه داشته که آنرا انجام داده و در حال حاضر مشکلی برای واگذاری آن به صورت مشروط ندارد.
وی گفت: در واگذاری این منطقه به بخش خصوصی ما اولویت را به شهرداری گیان می دهیم که البته لازم است مراحل قانونی طی شود و تفاهم نامه نیز با این اداره به امضا برسد.
وی گفت: برای بهره برداری از این طرح بخش خصوصی یا شهرداری گیان می بایست طرح گردشگری را تهیه و آنرا تحویل منابع طبیعی دهد که تاکنون این کار انجام نشده است .
سراب گیان منطقه یکی از سرابهای شهرستان نهاوند است که دارای طبیعتی دلنشین بوده و در سه کیلومتری شهر گیان و ۲۳ کیلومتری شهر نهاوند واقع شده است.
در این منطقه با حمایتهای استاندار طرح ساماندهی سراب به اجرا درآمد و تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در آن هزینه شده است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سروش گفت:

    شهر دار گیان که میگه این خبرا نیست اصلا ربطی به میراث وگردش گری نداره سراب فقط مال شهرداریه !!!!!! البته به نظر بنده هم بی راه نمگه چون فعلا شهرداری داره عوارض و ورودی از ملت میگیره هرجور هم که میخواد کم وزیادش میکنه شایدم این اقای جان جان بنده خدا کاملا بی خبرن ،لطفا موصق تر بگید که مردم هم بدونن ممنون

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش