دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 4085

صدای نهاوند:

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: برای پوشش بیشتر و بهتر برنامه های شهرستان نهاوند باید تقویم فرهنگی، رسانه‌ای و کاری توسط مسئولان این شهرستان تهیه و به صداو سیمای مرکز همدان ارسال شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسین میسر ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، گفت: رویکرد اصلی صدا و سیما انجام کار فرهنگی است لذا با برنامه ریزیهای صورت گرفته در شورای طرح و برنامه این اداره کل در نظر گرفته ایم که از ابتدای سال ۹۵ به شهرستانها سفر کنیم و با مسئولان رایزنی نمائیم که اولین برنامه آن از نهاوند آغاز شده است.

میسر گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان همانند اتاق فکر آن منطقه است زیرا افراد نخبه در آنجا وجود دارند که بر مسائل فرهنگی شهرستان اشراف دارند و مسائل را رصد می کنند و مورد بحث قرار می دهند .
وی افزود: ما در صدد هستیم در نهاوند برنامه های جنگ مانند بسازیم که در این زمینه نیاز به همکاری همه دستگاههای فرهنگی داریم و برای اجرای این کار لازم است یک تقویم فرهنگی از سوی شهرستان نوشته شود و به همراه افراد نخبه و فرهنگی شهرستان به ما معرفی گردد.
وی گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ جغرافیایی و فرهنگی از قابلیتهای بالایی برخوردار می باشد که ما تاکنون در این زمینه نیز برنامه هایی را داشته ایم که از آن جمله تهیه مستند سرابها در ۲۶ قسمت و پخش آن از طریق شبکه جام جم بوده است .
میسر افزود: به منظور اجرای برنامه های فرهنگی ما در نظر داریم که این شهرستان را تقویت کنیم و جایگاه آنرا بالا ببریم لذا لازم است یک مکان در اختیار ما قرار گیرد تا ما آنرا تجهیز نمائیم و علاوه بر استقرار دفتر خبری عوامل تولید را هم در آنجا مستقر کنیم.
وی از تدوین و آمده شدن برنامه جدید با عنوان توسعه خبر داد و گفت: برنامه توسعه که برنامه ای چالشی است از هفته آینده روی آنتن می رود که اولین میهمان آن نیز استاندار می باشد و پس از آن فرمانداران و مدیران دستگاهها در آن حضور می یابند. 

مدیر کل صدا و سیمای همدان در پایان گفت: ۷۶ درصد جمعیت نهاوند تحت پوشش شبکه دیجیتال است.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش