سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4073

صدای نهاوند:

 امام‌جمعه نهاوند گفت: باگذشت چند سال و جریانات و مسائلی که مشاهده کرده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که در اداره کل صداوسیمای همدان و اداره کل‌های دیگر استان، فرهنگ رابطه حاکم است نه ضابطه و قانون. یعنی هر کس آشنا و رابطه‌ای داشت کارش انجام می‌شود و هرکس هم نداشت کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، مدیرکل و معاونین  مدیر کل سازمان صداوسیمای مرکز همدان برگزار شد، با انتقاد شدید از نحو عملکرد صداوسیمای مرکز همدان گفت: نهاوند به علت ظرفیت‌های دینی و مذهبی‌ که در تاریخ قبل و بعد از اسلام دارد و وجود  جاذبه‌های گردشگری و تاریخی انتظارات زیادی از صداوسیمای استان همدان دارد اما همدان تاکنون حداقل‌ها هم برای نهاوند رعایت نکرده است.

مغیثی افزود: مردم نهاوند از وضعیت انعکاس اخبار شهرستان از طریق صداوسیمای همدان ناراحت هستند و گاهی هم، اگر اخباری از نهاوند در صداوسیمای همدان پخش می‌شود اخبار منفی مانند جرم، جنایت و کشف مواد مخدر است.

اولویت کاری مسئولان در سطح استان مسائل سیاسی و سیاسی‌کاری است

وی خطاب به مدیرکل صداوسیمای همدان گفت: ماه رمضان از صداوسیمای همدان برای حضور در برنامه ماه مبارک رمضان به من زنگ زدند تا به همدان بروم، گفتم من میان‌سال هستم و توان رانندگی ندارم و مسافت دور است گفتند شما بیاید کار شما زود انجام می‌شود وقتی رفتیم صداوسیمای همدان دیدیم چهار امام‌جمعه دیگر روی نوبت هستند و من فکر کردم ما را مسخره کرده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: اولویت کاری مسئولان در سطح استان مسائل سیاسی و سیاسی‌کاری است و تا وقتی این روال جریان دارد کاری نمی‌شود انجام داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: مطالبات مردم نهاوند را چگونه باید منعکس کنیم تا به گوش مسئولان ارشد برسد نهاوند نماینده ای که ندارد تا در مجلس فریاد بکشد، در طول سال، چندین فرماندار و شهردار عوض می‌کنیم، و شورای شهر هم دنبال مسائل داخلی خود است.

مطالبات مردم باید از زبان مسئولان ارشد بیان شود

مغیثی ادامه داد: همین  ساختمان فرمانداری را مردم یکی از روستاهای نهاوند سنگ‌باران کردند و فرماندار وقت فقط گریه نکرد ما مسئولان را دوست داریم و مردم دلسوز نظام‌اند و نمی‌خواهند دولت و کشورت ضعیف شوند اما باید به مطالبات و مشکلات آنها رسیدگی کرد و مطالبات مردم باید از زبان مسئولان ارشد بیان شود.

وی عنوان کرد: نهاوند در دو سال گذشته نماینده نداشته است و چندین فرماندار و شهردار هم عوض کرده است امام‌جمعه هم تا حرفی می‌زند سریع برچسب اصلاح‌طلب و اصولگرایی به آن می‌زنند و می‌گویند امام‌جمعه وارد حاشیه شده است.

نهاوند با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت یک دکتر سون گرافی زن ندارد

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: استاندار همدان گفت نهاوند نماینده ندارد من جای نماینده را پر می‌کنم ایشان برای نهاوند در این مدت چه کاری انجام داده است بیاید بیان کند،این از وضعیت گردنه برزول، این از وضعیت سه‌راهی شعبان و جاده آورزمان در حوزه بهداشت هم میلیاردها تومان پول هزینه می‌شود اما نهاوند با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت یک دکتر سون گرافی زن ندارد به داد مردم نمی‌رسند چون به دنبال مسائل سیاسی هستند در نماز جمعه هم هر چه می‌گویم کسی نمی‌شنود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: مدتی هست در شورای فرهنگ عمومی شرکت نمی‌کنم  چون مصوبات آن عملی نمی‌شود و خودمان را سرکار گذاشته‌ایم بعد هم هر اتفاقی در حوزه فرهنگ پیش می‌آید می‌گویند به امام‌جمعه بگوید که رئیس شورای فرهنگ عمومی است.

مغیثی گفت: چقدر برای  فرهنگ نماز و امربه‌معروف هزینه کرده ایم و وقت گذاشته ایم، امروز اگر در جلسه شورای فرهنگ عمومی حاضر شدم به احترام شما آمدم که مهمان بودید و اگر قرار باشد  روال به همین‌گونه باشد و مسائل سیاسی و جناح‌بازی در راس باشد این جلسات نباشد بهتر است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش