سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 4068

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند ضمن تشکر از شهردار نهاوند به جهت گفتن اینکه شهرداری نهاوند دارای ۲۶۰ نیروی سفارشی است، گفت: قطعا بخشی از اعتبارات شهرداری صرف پرداخت به این افرادمی شود و لذا با وجود چنین مسائلی نباید انتظار پیشرفت داشت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر نهاوند با بیان اینکه طرح این مسائل و نقطه ضعفها مچ‌گیری و دخالت در امور نیست بلکه با نیت دلسوزی و پیگیری مطالبات مردم مطرح می شود افزود: آنچه در خطبه های نماز جمعه گفته می شود از روی دلسوزی و مطالبه مردم است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

مغیثی در ادامه با انتقاد  مجدد از تخصیص مبالغی از اعتبارات دولتی به تیم فوتبال پاس همدان گفت: در شرایط اقتصادی کنونی تیم پاس چه مشکلی از مشکلات ما را حل نموده و چه گلی به سر مردم همدان زده که بخواهیم بخشی از منابع مالی این استان را به این تیم اختصاص دهیم.

وی ادامه داد:  من با ورزش مخالفت ندارم، بلکه با چنین مدیریت‌هایی مخالف هستم که شهرستان نهاوند برای گذراندن امورات ورزش همگانی خود مانده است و محلی مناسب ندارد بعد بیش از ۲ میلیارد تومان به‌پاس همدان از محل اعتبارات دولتی برای گذران امورات آن‌ها کمک می شود.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: تمامی تیم‌های دنیا بدون استقراض از منابع دولتی و بیت‌المال در حال فعالیت هستند این تیم‌ها نیز اگر توان آن را ندارند چه سودی به حال مردم خواهند داشت.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه با اشاره به گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: استاد شهید مطهری دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند و از نظر دانش و فکر و فلسفه در رتبه ای قرار داشتند که شاید بعد از دهها قرن به سختی بتوان مانند او را مشاهده نمود.
وی توجه به پرورش و تعالی معنوی را ازدیگر ویژگی های شهدی مطهری دانست و گفت : آنچه در آموزش و پرورش ما باید دنبال شود توجه به همین آموزه های معنوی است ، مقدم دانستن پرورش بر آموزش یکی از همین آموزه های معنوی است که باید به آن توجه داشت.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش