جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4053

صدای نهاوند:

در سومین روز از هفته ی بزرگداشت مقام معلم، مراسم بزرگداشت اسطوره های عشق و ایثار به همت ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش شهر فیروزان با شکوه و عظمت فراوان با معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان،حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضا شورای شهر ،مدیر آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان بخش خزل و شهر فیروزان در تالار پاسارگاد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، روز معلم، روز بزرگداشت سنت های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت، روز بزرگ امانت داران تاریخ و روز کسانی که همچون شمع می سوزند تا آموختن را بیاموزند، به راستی که رسالت معلمین رسالت انبیاست و دارای مقام بزرگ و ارزنده است.

IMG_5119

مدیر آموزش و پرورش شهر فیروزان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک روز معلم اظهار داشت: بالاترین ثروتی که می تواند یک جامعه را متحول کند سرمایه انسانی است و این سرمایه انسانی در هیچ سازمانی به وجود نمی آید جز در آموزش و پرورش و اگر امروزه ما به دنبال جامعه ای هستیم که توسعه و توسعه یافتگی آن پایدار باشد باید بدانیم که راهی وجود ندارد جز توسعه آموزش و پرورش و حیات جامعه بدون توسعه آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

حق مراد خزایی بیان داشت:  هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت صورت گیرد، قطعا نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت فرزندان آینده ما در این سرزمین خواهد داشت.

خزایی افزود: با گرامیداشت یاد و خاطره علامه جامع الاطراف شهید مطهری گفت: امروز دست اندرکاران جامعه دست ساخته و دستاورد معلمان و آموزش و پرورش هستند و این نشان دهنده نقش و اهمیت آموزش و پرورش در سازندگی جامعه است. 

IMG_5077

بخشدار بخش خزل نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم گفت: ایجاد روحیه تفکر و خلاقیت، آموزش علم روز و آموزه های دینی و ایجاد احساس امنیت و آرامش در دانش آموزان از وظایف خطیر و سنگین معلمان است.

فرهاد جهانیان اظهار داشت: بزرگ ترین رسالت معلم، آموزش دانش آموزان متفکر، متعهد و دانشمند است و در همین راستاست که شهید مطهری فرموده اند که : من دست بوس معلمی هستم که اندیشیدن را بیاموزد نه اندیشه ها را.

جهانیان بیان داشت: تکریم معلمین وظیفه همگانی است و معلمی جلوه ای از ارزشهاست ، زیرا بیداری و آگاهی جامعه مرهون زحمات و تلاش های معلمان است.

شهردار شهر فیروزان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری  و تبریک روز معلم گفت: معلم ترویج دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است و آموزش و پرورش کلید صلح و ثبات، شغل، اقتصاد، بهداشت و سلامت، احترام و هماهنگی و کل جوامع است و شاه کلید تمام کلیدها معلم است، معلمان راهنمای زندگی افراد هستند.

IMG_5082

سیدرضا موسوی اظهار داشت: شهید مطهری رابط بین حوزه و دانشگاه بودند، اگر چندین بار کتاب‌های ایشان را مطالعه کنیم، بازهم کم است چرا که با هر بار خواندن مطلب جدیدی درک خواهیم کرد.

موسوی افزود: هیچ مقامی بالاتر از مقام معلمی نیست و هیچ پست و مقامی قابل مقایسه با مقام معلم نخواهد بود.

سخنران دیگر این مراسم مصطفی خزایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بود که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم اظهار داشت: جوامعی مستقل و سربلند و آزاد خواهد بود که معلمان خود را تکریم کنند و معلم به عنوان سمبل احترام و تکریم در آن جامعه مورد وثوق همه باشد.

IMG_5101

خزایی گفت: کشور و جامعه برای اعتلا و توسعه به همراهی و همکاری تمامی اقشار نیاز دارد و معلمان از جمله اقشار موثر هستند و این قشر نقش آفرینان اصلی در عرصه آگاهی جامعه به شمار می روند و نقش آنان با تربیت نیروها در توسعه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه جوامع توسعه یافته به انسان های توسعه یافته نیاز دارد، افزود: انسان های توسعه یافته توسط معلمان تعلیم و تربیت می شوند و معلمان در آموزش و پرورش هم به بعد آموزشی و هم به بعد تربیتی دانش آموزان توجه می کنند.

مصطفی خزایی در پایان گفت: بدون شک تربیت نسلی آگاه و عالم به امور مختلف می تواند آینده روشنی را برای کشور ترسیم کرده و الگویی مناسب برای نسل های آتی به یادگار بگذارد.

در پایان این آیین با اهدای هدایا و لوح تقدیر از  معلمان و مدیران نمونه و پیشکسوتان فرهنگی و معلم ماندگار با اهدای هدایا و لوح تقدیر ، سپاسگزاری شد.

IMG_5043

 

IMG_5106

IMG_5103

IMG_5044

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش