شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 4013

صدای نهاوند:

در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، فرمانده پلیس راه کشور و جمعی از مسئولان سرهنگ رضا عزیزی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه استان همدان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، فرمانده انتظامی همدان روز سه شنبه در این آئین گفت: نیروی انتظامی دارای سه اولویت محوری شامل کاهش سوانح رانندگی، پیشگیری از بروز سرقت و ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
سردار سرتیپ حاجی محمد مهدیان نسب افزود: این سه اولویت رابطه مستقیمی با اقتصاد دارد با این توضیح که سانحه دیدگان تصادف رانندگی علاوه بر تالم روحی و داغدار شدن، خسارت های مادی را نیز متحمل می شوند.
وی اظهار کرد: همچنین در صورت بروز سرقت، مردم از نظر اقتصادی متضرر شده و برخی مواقع بنیان خانواده دچار چالش و مشکلاتی می شود.
وی افزود: با توجه به اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته شاهد کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در این استان طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: استان همدان در زمینه کاهش وقوع سرقت از میانگین کشوری جلوتر بوده که این موضوع برگرفته از بافت مذهبی و دینمداری اهالی همدان، اقدامات فرهنگی و همکاری مردم با پلیس است.
مهدیان نسب بیان کرد: میزان متوفیان سوانح فوتی همدان در سالجاری ۲۵ درصد در جاده های برون شهری و ۶۷ درصد در معابر درون شهری کاهش داشته است.
وی افزود: ۲۴ نقطه حادثه خیز در این استان شناسایی شده که با همکاری شورای ترافیک و راه و شهرسازی ۱۱ مورد از این مسیرها ایمن سازی شد.
وی تصریح کرد: توسعه برخی مسیرهای خاکی و آسفالت شدن آنها منجر به افزایش سانحه شده است چراکه برخی از این جاده های فرعی فاقد علائم هشداری مورد نیاز هستند.
وی خواستار تجهیز شهرستان تویسرکان به ایستگاه پلیس راه شد و گفت: با تیم های گشتی نمی توان خلاء نبود ایستگاه پلیس راه را جبران کرد.
فرمانده سابق پلیس راه همدان نیز بیان کرد: در برنامه پنج ساله توسعه کشور، کاهش ۱۰ درصدی فوت ناشی از سوانح رانندگی هدف گزاری شده بود که همدان ۹ درصد این آمار را محقق کرد.
سرهنگ مهدی شاکری افزود: شمار متوفیان سوانح جاده ای در سال ۹۴ نسبت به سال ماقبل ۶ درصد کاهش یافت همچنین در اربعین امسال نسبت به ماه قمری سال گذشته شاهد کاهش ۵۱ درصدی متوفیان سوانح بودیم.
وی اضافه کرد: ۲۳ نفر در طرح نوروزی سال ۹۵ جان خود را از دست دادند در حالیکه از ابتدای سال تاکنون میزان متوفیان سوانح جاده ای ۲۵ درصد کاهش یافته است.
وی گفت: به منظور کاهش فوت ناشی از سوانح رانندگی دورههای آموزشی برای روستائیان، رانندگان بخش حمل و نقل عمومی، دانش آموزان مدارس حاشیه راه و دیگر اقشار برگزار شده است.
در این آئین از خدمات سرهنگ مهدی شاکری تقدیر به عمل آمده و سرهنگ رضا عزیزی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه همدان معرفی شد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش