دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 3952

صدای نهاوند:

میترا دسته گلی رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند در پیامی فرارسیدن روز معلم را به تمام فرهنگیان، اساتید، معلمان و همکاران  دانشگاهی خود تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، متن کامل پیام رئیس شورای شهر نهاوند به مناسبت روز معلم به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی
 

به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند.

معلمانی که عشق‌شان کلاس است و همواره بر تخته‌سیاه دل سپید می‌نویسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آکنده از شور زندگی می‌کنند.

بشر از آغاز خلقت همواره نیازمند ارشاد و راهنمایی بوده وخداوند با مبعوث شدن پیامبران این نعمت را بر ما ارزانی نمودو هدایت بشر مسیری الهی گرفت بدین سبب تعلیم و تعلم صفت حسنه آفرینش شد؛ هم اکنون در این برهه از زمان معلمان میراث دار پیامبران و ادامه دهنده نهضت عظیمی هستند که انسان را به جایگاه والای انسانیت سوق می دهد، معلم سر لوحه نظام تکامل فکری انسان ،مبلغ رسالت محمد(ص)، تیشه به ریشه جهل و ذلت و خورشیدیست که انوار علمش اندیشه انسانها را شکوفا می سازد .

بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته‌ای برخوردار است.

روز دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت علامه شهید استاد مطهری (روز معلم) است و به پاس این خدمات ارزنده اینجانب بر خود لازم میدانم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به پیشگاه همه معلمان و مربیان تلاشگر شهرستان شهید پرور نهاوند به ویژه معلم شهید انقلاب اسلامی، استاد مرتضی مطهری ادای احترام نموده و از زحمات شبانه‌روزی آنان در حوزه تعلیم و تربیت این مرز و بوم تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه ایزد منان برای معلمان و فرهنگیان عزیز توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور آرزومندم.

میترا دسته گلی

رییس شورای اسلامی شهر نهاوند

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش