سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3917

صدای نهاوند:

عضو شورای شهر نهاوند روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت مصادف با روز شوراها با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند، ضمن بازدید از دفتر این رسانه با مدیرمسئول پایگاه خبری صدای نهاوند گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، علی شفایی در این بازدید اظهار داشت: صدای نهاوند بدون هیچ‌گونه تعارف و بزرگ‌نمایی تأثیرگذارترین رسانه شهرستان نهاوند است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخبار و وقایع نهاوند را با سرعت و دقت منتشر می‌کند.

شفایی گفت: صدای نهاوند مورد تائید و اعتماد مردم نهاوند و نهاوندی‌های که در خارج از شهر نهاوند هستند قرارگرفته است و بسیاری از شهروندان و مردم اخبار نهاوند را از طریق پایگاه خبری صدای نهاوند دنبال می‌کنند.

وی در ادامه در مورد مهم‌ترین سرفصل‌های کاری شورای شهر و شهرداری نهاوند در سال جاری اظهار داشت: احداث میدان مرکزی، بازگشایی خیابان کنار مسیل از جنب دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی تا خیابان آزادگان، ساماندهی بام نهاوند، تکمیل پارک آزادگان، ساماندهی شهربازی نهاوند واقع در پارک کوثر و پیگیری مکان پایانه قدیم نهاوند برای ایجاد شهرک خودرو مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی شهردار نهاوند در سال ۹۵ است.

۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه طرح میدان مرکزی

عضو شورای شهر نهاوند بیان داشت: شورای شهر برای تهیه طرح مطالعاتی احداث میدان مرکزی نهاوند در محل ساختمان قدیم دخانیات نهاوند مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است.

علی شفایی اظهار داشت: وضعیت اسفناک میدان ابوذر به‌عنوان مرکز شهر نهاوند به‌هیچ‌وجه زیبنده نهاوند و مردم آن نیست و قصد داریم وضعیت نابسامان میدان ابوذر را تغییر دهیم.

شفایی یکی دیگر از دغدغه‌های شورای شهر نهاوند را، وضعیت نابسامان تنها شهربازی نهاوند در پارک کوثر بیان کرد و گفت: در سال ۸۴ شهردار وقت یک تصمیم اشتباه در مورد واگذاری شهربازی به بخش خصوصی گرفته است و در حال حاضر این مشکل حقوقی هنوز حل‌نشده است و شهرداری نهاوند هم به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان خسارات به پیمانکار محکوم‌شده است.

وی در موردقرارداد پیمانکار دیگر، شهربازی نهاوند گفت: این قرارداد پنج‌ساله بوده و وقت قانونی آن به اتمام رسیده است و شهرداری نهاوند قصد دارد با برگزاری مزایده شهربازی نهاوند را به بخش خصوصی واگذار کند.

عضو شورای شهر نهاوند اظهار داشت: شهرداری نهاوند در حال حاضر ۲۳ میلیارد بدهی معوقه دارد اما همین اندازه هم از سازمان‌ها و ادارت دولتی و اشخاص حقیقی طلب دارد.

پرداخت ۷۰۰ میلیون حقوق در ماه

علی شفایی با تائید سخنان شهردار که شهرداری نهاوند نیروی کار مازاد دارد افزود: شهرداری به‌صورت میانگین در ماه بیش از ۷۰۰ میلیون تومان حقوق و پاداش به کارکنان خودپرداخت می‌کند که ازنظر چارت قانونی این تعداد نیرو و حقوق برای شهرداری نهاوند زیاد است.

شفایی با اشاره به اینکه شهرداری نهاوند از داشتن نیروی متخصص و کارشناس در قسمت‌های مختلف رنج می‌برد گفت: کل املاک تجاری و مسکونی نهاوند باید ممیزی شوند.

وی با پذیرفتن این مطلب که نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری ضعیف بوده است گفت: شورای شهر و شهرداری در حوزه درآمدزایی و سد معبر و تغییر مبلمان شهری ضعیف عمل کرده است.

عضو شورای شهر نهاوند بیان داشت: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان ترمیم و بازسازی و راه‌اندازی شده است و از نیمه دوم اردیبهشت امسال تمام خیابان‌ها و معابر سطح شهر نهاوند لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.

علی شفایی در پایان افزود: یوسفیان شهرداری قوی، متعهد و کارآمدی است که تجربه درخشانی در مدیریت کلان‌شهرها دارد و با وحدت رویه و اتحادی که در بین اعضا شورای شهر وجود دارد روزهای خوبی برای توسعه و پیشرفت نهاوند در پیش رو است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش