سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3832

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند بابیان اینکه بام نهاوند یک فرصت استثنایی برای توسعه و پیشرفت شهر نهاوند است گفت: تاکنون برنامه چشم‌انداز توسعه نهاوند تهیه نشده است.

امیررضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای گفت: شهرداری بیش از ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی نهاوند طلب دارد که تاکنون نسبت به پرداخت آن اقدامی انجام نداده‌اند.

یوسفیان گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های بدهکار با تأمل و همکاری نسبت به پرداخت بدهی معوقه خود که حق‌وحقوق مردم برای توسعه و پیشرفت نهاوند است، اقدام کنند در غیر این صورت، از روال قانونی به دنبال حق‌وحقوق مردم شهر نهاوند خواهم رفت و آن را مطالبه می‌کنیم.

وی افزود: نهاوند تاکنون هیچ برنامه و طرحی در جهت چشم‌انداز توسعه شهری نداشته به همین جهت برای توسعه نهاوند تمام ارگانها و سازمان‌های دولتی و به‌صورت ویژه مردم باید مشارکت کنند.

شهردار نهاوند با اشاره به این موضوع که مردم را با خط کش سیاسی از یکدیگر جدا کردند خطرناک است گفت: تحت هیچ شرایطی به‌عنوان خادم مردم نهاوند وارد جناح‌بازی و سیاسی‌کاری نمی‌شوم . از تمام مسئولان و گروه‌ها و جریانات  سیاسی درخواست دارم با تمام وجود به فکر مطالبات مردم درجهت توسعه نهاوند باشند.

امیررضا یوسفیان ادامه داد: بودجه شهرداری نهاوند در سال جاری  ۲۳ میلیارد تومان است در شرایطی که شهرداری همین مقدار یعنی ۲۳ میلیارد تومان هم بدهی معوقه دارد.

یوسفیان اظهار داشت:سرمایه مردمی بزرگ‌ترین پشتوانه برای انجام توسعه و پیشرفت شهری است مردم  دارای شعور و فهم هستند و ما نباید آن را به بازی بگیریم،ما حق نداریم وجدان، اموال و شعور مردم را به بازی بگیریم.

وی افزود: کلنگ زنی احداث میدان جدید  نهاوند در شرایطی انجام‌شده است که زمین این طرح هنوز تملک نشده، پول مالکیت آن پرداخت‌نشده و طرح و برنامه‌ای هم برای احداث میدان وجود ندارد.

شهردار نهاوند، بام نهاوند را یک فرصت استثنایی برای توسعه شهری عنوان کرد و افزود: با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا و خاتم‌الاولیا قرار است ساماندهی مسیل شهر که به محلی برای رهاسازی انواع زباله‌ها مبدل شده و چهره شهری را مخدوش کرده است انجام شود.

  یوسفیان در پایان از برگزاری همایش بازآفرینی محلات شهر نهاوند در خردادماه خبر داد و گفت: قرار است در این همایش اساتید برتر کشوری و استانی دعوت شوند تا به نتایج اجرایی و کاربری قابل استنادی دست پیدا کنیم.

یوسفیان در آخر بیان داشت که شهرداری از امکانات و تجهیزات مطلوبی برخوردار نیست ولی با این حال تمام سعی و تلاش خود را در جهت  رشد و توسعه شهری انجام خواهد داد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش