سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3828

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه مصادیق بی‌حجابی در نهاوند به نسبت دیگر شهرها کم‌تر است گفت: مبارزه با بدحجابی باید در دستور کار نیروی انتظامی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به حمله آمریکا به طبس گفت: در آن زمان همه خواب بودند و آن‌هایی که بیدار بودند نیز از عوامل دشمن بودند و خداوند متعال با امداد غیبی خود موجب شد مورد عذاب قرار گیرند و به اهداف شوم خود نرسند.

 مغیثی با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی دنیا به عراق کمک مالی و تجهیزاتی می‌کرد و بعدازآن در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ دنیا تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و براندازی نظام به کار گرفت ولی مردم با یا حسینی که در خیابان‌ها گفتند ریشه این دشمنان را خشکاندند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در هفته گذشته گفت: وقتی ناامنی اخلاقی جلوی چشم می‌آید نیروی انتظامی باید جلوگیری کند زیرا منجر به ترویج بی‌حجابی و بی عفافی زنان و مردان می‌شود هرچند که شاید به کام برخی خوش نیاید و موضع بگیرند.

وی اظهار کرد: همچنان که امنیت مرزها مهم است امنیت اخلاقی و اجتماعی و راه‌اندازی گشت‌های ارشاد نیز مهم است زیرا این مردم که شهدای والامقامی را تقدیم نظام نموده‌اند بی‌حجابی را ارزش نمی‌دانند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مصادیق بی‌حجابی در نهاوند به نسبت دیگر شهرها کم‌تر است گفت: مبارزه با بدحجابی باید در دستور کار نیروی انتظامی باشد.

وی به خواسته آمریکا مبنی بر تغییر رفتار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: خواسته آمریکا از تغییر رفتار ایران به رسمیت شناخت اسرائیل کودک کش است که ما هیچ‌گاه دست از مواضع حق خود نخواهیم کشید.

وی عنوان کرد: آمریکا هنوز به برخی وعده‌های خود عمل‌نکرده و به آن‌هایی هم که عمل کرده با وضع تحریم‌های جدید به نحوی موذیانه آن‌ها را تحت شعاع قرار داده است و بازهم درخواست وارد شدن در برجام ۲ را به میان می‌کشند.

وی در ادامه به اظهارات کارتر اشاره کرد و گفت: کارتر که خود از سیاسیون و جنگ جویان آمریکا است اعتراف کرده که آمریکا شروع‌کننده جنگ در ۳۰ کشور  بوده و به‌صورت مستقیم و غیره مستقیم وارد جنگ شده است.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه  غفلت از آمریکا مساوی نابودی است، گفت: برابر این دشمن باید تادندان‌مسلح و آماده بود و توان موشکی ایران از عوامل بازدارنده‌ای است که باید افزایش یابد.

حجت‌الاسلام مغیثی حزب‌الله را مایه افتخار اسلام عنوان کرد و گفت: آل سعود، اسرائیل و آمریکا همه دست در یک‌کاسه دارند و با موضع‌گیری‌های خود حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام می‌کنند.

وی گفت : حزب‌الله فرزندان اسلام هستند که برای اولین بار طعم تلخ شکست و بدنامی را به اسرائیل خیانت‌کار چشاندند.

وی به تحویل سامانه اس ۳۰۰ از روسیه به ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با بهبود روابط با روسیه علی‌رغم دشمنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها سامانه اس ۳۰۰ در رزمایش اقتدار ارتش به نمایش گذاشته شد که امید داریم با توان مهندسین داخلی بتوانیم تولید این سامانه را در اختیار بگیریم.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش