دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 3649

صدای نهاوند:

مدیرکل بهزیستی استان همدان از آمادگی در راستای گسترش مراکز ارائه خدمات روزانه در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، اکبر سوری در جلسه شورای اداری بهزیستی نهاوند با بیان اینکه توانمندسازی و خدمت‎رسانی مطلوب به جامعه هدف در دستور کار است، اظهار کرد: انتظار می‌رود بهزیستی نهاوند با توجه به جمعیت مددجویی خود به عنوان سومین شهرستان استان، جایگاه مناسب و خوبی را در این زمینه احراز کند.

وی از آمادگی در راستای گسترش مراکز ارائه خدمات روزانه در سطح شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: کلمه «مددجو» همواره در بهزیستی مقدس بوده و احترام به شأن و منزلت آنها ضروری است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان ادامه داد: با ساماندهی و جلب مشارکت‌های مردمی می‌توان اقداماتی عملی در این برهه از زمان داشت که با بهره‌گیری از منابع دولتی و مشارکت‌های مردمی، این مهم تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی گفت: بهزیستی تلاش می‌کند خدمات بهتری برای حمایت از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی‌سرپرست، معلولان جسمی و ذهنی ارائه کند.

سوری بیشترین مشکل مددجویان را مسکن، اشتغال و درمان دانست و ادامه داد: اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال جاری با کمک مردم و مسئولان بتوانیم شرایط مطلوبی را برای نیازمندان فراهم کنیم.

وی در بحث پیشگیری از آسیب‌های نوپدید اجتماعی گفت: بهزیستی از متولیان اصلی پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی است و با توجه به اینکه امروز استفاده از ابراز نوین در جامعه سبب ایجاد آسیب‌هایی همچون طلاق در بین خانواده‌ها و مسائلی از این دست شده است، بی‌شک بهزیستی و کارکنان آن در سنگر مقابله با این آسیب‌ها پیشرو از دیگر نهادها هستند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش