سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3622

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند همراه با بخشدار بخش زرین دشت و رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور در منزل بهنام آرین قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در این دیدار اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان سرمشق و الگوی همه جوانان هستند و فعالیت‌های آن‌ها سبب ارتقاء حوزه ورزش نهاوند شده است.

حمیدوند با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای حوزه ورزش در نهاوند،  عنوان کرد: شهرستان نهاوند در رشته های ورزشی به ویژه دوچرخه‌سواری دارای استعدادهای خوبی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز در این دیدار با تبریک قهرمانی اخیر این ورزشکار پرافتخار کشورمان در مسابقات تایلند گفت: امیدواریم با کسب سهمیه المپیک در رشته دوچرخه‌سواری برای کشور و  شهرستان نهاوند افتخار بسیار بزرگی را رقم بزنید و در این راه ما نیز از همه تلاش‌های خودمان برای موفقیت شما استفاده می‌کنیم.

سعید کولیوند گفت: رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های بسیار سخت ورزشی است که شما با دعای خیر مردم نهاوند در این رشته عناوین مختلفی را به دست آورده‌اید که شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند: بهنام آرین هفته گذشته موفق شد در مسابقات جهانی تور تایلند که در شش مرحله و با حضور ۲۰ کشور جهان برگزار شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بهنام آرین برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل باید با پنج رقیب ایرانی خود مسابقه دهد و در صورت پیروزی در این مسابقات بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک۲۰۱۶ جهان در برزیل حضور خواهد داشت.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

IMG_4449

IMG_4454

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. بحیرایی گفت:

    با سلام و تبریک خدمت بهنام ارین و خانواده محترمش/ مسولان لطفا حمایت خودشون رو از این ورزشکار قهرمان /قطع نکنن.با تشکر

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش