دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 3611

صدای نهاوند:

در چند روز گذشته رانندگان مینی بوسهای محور نهاوند بروجرد با تجمع در مقابل فرمانداری نسبت به الزام حضور در پایانه جدید معترض بودند و بهانه آنها نیز این است، که مسافران تمایلی به آمدن به پایانه جدید را ندارند در حالیکه مسافران در صورت استقرار وسایل نقلیه عمومی مجبور خواهند بود به ترمینال مراجعه نمایند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، تجمع رانندگان مینی بوس در مقابل فرمانداری نهاوند در حالی انجام گرفت، که هیچ دلیل موجه و منطقی برای تجمع خود نداشتند. این عده در جلسه شورای ترافیک فرمانداری هم حاضر شدند اما به یکباره در وسط جلسه، جلسه شورای ترافیک را ترک کردند.

این تعداد از رانندگان مینی بوس های خط نهاوند- بروجرد اعتقاد دارند که انتقال آنها از ترمینال سابق  بدون امکانات واقع در تقاطع  شهرک طالقانی به ترمینال جدید نهاوند  واقع در میدان ۱۵ خرداد درست نبوده و باعث نارضایتی مسافران شده است این در حالی که در چند روز گذشته که تعدادی از رانندگان در مقابل فرمانداری تجمع کردند حتی یک مسافر هم نسبت به کار نکردن آنها شاکی نبوده است.

روز یک شنبه تعدادی از آنها بنا بر دعوت فرماندار در جلسه شورای ترافیک که با حضور شهردار، مدیر ترمینال جدید و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد شرکت کردند و به بیان دلایل و مشکلات خود پرداختند اما به یکباره جلسه را نیمه کاره رها کردند.

اما جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل نهاوند در پایان چند مصوبه اجرایی داشت:

فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: با وجود گذشت ۱۴ ماه از افتتاح پایانه مسافربری نهاوند اینکه گفته می شود به بهانه نبود مسافر و یا عدم استقرار برخی از مسافربرهای بین شهری این مکان در حال بسته شدن است امری بعید و غیر قابل اجرا می باشد.

*راهنمایی و رانندگی نهاوند طبق قانون وظیفه دارد که مسافربرهای شخصی که فاقد مجوز لازم بوده و یا در صورت داشتن مجوز در چارچوب قانون عمل نمی کنند را ساماندهی و با متخلفین طبق قانون برخورد نموده و ماشین آنها را توقیف نماید تا هرج و مرج در ترافیک بوجود نیاید.

*مساله یک طرفه کردن بخشی از محور ارتباطی نهاوند بروجرد حد فاصل روستای کوهانی به جهان آباد را از برنامه های در دست اقدام شورای ترافیک عنوان کرد و گفت: یک طرفه کردن این محور یکی از طرحهایی است که برای برون رفت از مشکل عدم مراجعه مردم به سامانه جدید در دستور کار شوراست که امید است با اجرای این طرح بتوان از تجمع برخی مسافر کشها در مکانهای غیر مجاز جلوگیری به عمل آورد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش