جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3607

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند گفت: طرح ساماندهی شهر نهاوند باهدف بررسی مسائل و مشکلات محلات فقیرنشین نهاوند در ۵ مرحله در تهیه است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان ظهریکشنبه در  اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان نهاوندگفت: توسعه پایدار نهاوند نیازمند مساعدت و همکاری همه‌جانبه است.

امیر رضا یوسفیان شناسایی، بازنگری اطلاعات و برنامه‌های دستگاه‌های شهرستان، پیمایش و نمونه‌برداری از محدوده‌های هدف، چشم‌انداز و پروژه‌های اجرایی را ۵ مرحله بررسی این طرح عنوان کرد و گفت: هدف اصلی در این طرح شناسایی گستره محلات فقیرنشین و سکونت‌های غیررسمی است.

وی اظهار کرد: متأسفانه چندین سال است که حرف از معبد لائودیسه در نهاوند زده می‌شود ولی هنوز محدوده مشخصی برای اقدامات بعدی آن نظیر کاوش‌ها مشخص نشده است.

یوسفیان بابیان اینکه شاخص‌های بومی باید تعریف شود و نباید بادید و نگاهی آماری تصمیم گرفت، گفت: شهرداری نهاوند آماده همکاری با تمامی ادارات را دارد و در این زمینه نیز به جهت آمایش آماری دقیق‌تر آماده ایجاد دفتری برای گروه مهندسین و مشاورین این طرح است.

وی افزود: ما چون در حال حرکت به سمت توسعه پایدار هستیم مساعدت جمعی را برای تاب‌آوری هرچه بیشتر نیازمندیم.

شهردار نهاوند بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان همچون ادارات برق، گاز، تلفن و غیره باید تعاملی مناسب‌تر نسبت به گذشته داشته باشند، گفت: برای حمایت و همراهی با مردم باید نمونه‌های عینی در معرض دید آن‌ها گذاشت.

وی در پایان بابیان اینکه شاخصه‌های شناخت مناطق سکونت غیررسمی علاوه بر فقر مالی داری ۷ شاخص دیگر است گفت: دستگاه‌ها و متولیان مربوط باید قبل از شکل‌گیری سکونت‌های غیررسمی محل‌ها و شهرک‌های مناسبی با تمامی امکانات رفاهی را جهت حضور مردم فراهم آورند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش