شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 3603

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: باید بررسی شود که مسئولین و نمایندگان دولت و مردم در روستاها در خصوص اجرای مصوبات و قوانین کوشا هستند و یا اینکه فقط به دنبال دریافت حقوق و مزایای خود هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید رضا سلامتی صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی پروژه‌های آسفالت روستاهای شهرستان نهاوند، گفت: برای آسفالت سازی معابر ۲۸ روستای شهرستان نهاوند که شامل ۱۸ روستای بخش مرکزی، ۵ روستای بخش خزل، ۴ روستای بخش زرین‌دشت و یک روستای بخش کیان می‌شود مقدار ۴ هزار و ۸۰۰ تن قیر رایانه‌ای برای سهمیه سال گذشته نهاوند درنظر گرفته شد.

وی افزود: در گزینش این ۲۸ روستای انتخاب‌شده روستاهایی در اولویت قرار داشتند که فاز اول بهسازی آن به اجرا رسیده باشد و با خودیاری‌ها دریافتی از اهالی به میزان ۲۲ تا ۲۵ میلیون معادل ۲۰ درصد هزینه‌های تمام‌شده آسفالت سازی معابر با همکاری بنیاد مسکن اجرا شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح ۵۶ روستا طرح فاز اول را به اجرا رسانده‌اند  و از ۲۸ روستای در دستور کار ۳ روستا نیز از محل اعتبارات ملی آسفالت شده است.

وی بابیان اینکه متأسفانه تاکنون توفیقی در خصوص جذب خودیاری‌های حاصل نشده است، گفت:مردم باید شرایط اقتصادی دولت را ببینند زیرا دولت چیزی جدای از مردم ندارد و چیزی برای پنهان کردن هم نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه از ابتدای ورود دولت یازدهم  ۲ واحد فعال شهرک صنعتی شهرستان به ۱۰ تا ۱۱ واحد رسیده است گفت:باید با نگاهی فراتر از منطقه جغرافیایی به سایر خدمات دولت نیز توجه داشت.

وی بابیان اینکه دولت مسئله آسفالت را بنا بر حمایت مردم راه‌اندازی کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم به‌راحتی فرزندان خود را برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی به مبارزه با کفر فرستادند ولی امروز برای رفاه و آسایش خود از بخشی اندک از مال و ثروت خود نمی‌گذرند!

سلامتی ضمن تقدیر از اقدامات مفید و قابل‌تقدیر برخی شوراها و دهیاران گفت: باید بررسی شود که مسئولین و نمایندگان دولت و مردم در روستاهای در خصوص اجرای مصوبات و قوانین کوشا هستند و یا اینکه فقط به دنبال دریافت حقوق و مزایای خود هستند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش