جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3584

صدای نهاوند:

سخنگوی سازمان اوقاف کشوربا اشاره به ثبت چهار وقف جدید در ایام نوروز در استان همدان با نیت دینی و قرآنی افزود: همه این موقوفات در شهرستان نهاوند بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، 

مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف گفت: نخستین وقف یک قطعه زمین به مساحت چهارصد متر مربع است که در یکی از روستاهای نهاوند از سوی اهالی روستا وقف ساخت زینبیه شده است.
وی ارزش ریالی این وقف را یکصد میلیون ریال دانست و گفت: این زمین به نیت ساخت زینبیه در روستای تپه یزدان نهاوند وقف شده است.
ربیعی به دومین وقف صورت گرفته اشاره کرد و افزود: سه دانگ یک عمارت مسکونی به مساحت ۲۵۰ متر به ارزش یک میلیارد ریال توسط خانم فاطمه سیدان وقف شد که نیت وقف تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن در نهاوند است.
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه یک قطعه زمین نیز به مساحت ۴۰۰ متر وقف شده است، گفت: ارزش ریالی این قطعه زمین ۱۱۰ میلیون ریال عنوان شده که نیت از وقف نیز ساخت مسجد در روستای برجکی نهاوند است.
وی با اشاره به چهارمین وقف صورت گرفته افزود: همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۳۵۰ متر به ارزش یکصد میلیون ریال و با نیت ساخت مسجد در روستای قیلاب نهاوند توسط جمشید کولیوند وقف شد.
ربیعی با اشاره به وقف یک قطعه باغ در شهرستان بهار استان همدان ، افزود :این  باغ با ۶ هزار متر مربع مساحت و ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال به ثبت رسیده است که نیت واقف از وقف صرف در امور خیریه بوده است.
کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش