سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3577

صدای نهاوند:

امام جمعه بابیان اینکه نظرات مقام معظم رهبری حجت شرعی بر ماست، گفت: نظریه‌های رهبری جایگاه ویژه‌ای نسبت نظریه سایر مسئولین همچون رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و غیره دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امام (ره) رابطه با آمریکا را به قیمت زیر بار ذلت رفتن نپذیرفت و فرمودند رابطه با آمریکا هرگز چرا که سابقه چندین ساله ظلم آمریکا به ایران و ایرانی نمایان و مشخص است.

مغیثی با اشاره به قطع رابطه ایران و آمریکا در تاریخ ۲۰ فروردین ۵۸، گفت: در آن روز امام (ره) فرمود تنها کار خوب آمریکا قطع رابطه با ایران اسلامی است زیرا برقراری رابطه با آمریکا به ضرر ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه اختلاف ایران و آمریکا اختلافی ریشه‌دار است، گفت: مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا  بر سر دانش هسته‌ای را پذیرفتند و مذاکرات صورت گرفت و برجام از سوی ایران به‌درستی اجرا شد ولی خواسته‌های آمریکا فراتر از یک برجام است و آن‌ها تسلیم شدن ایران اسلامی را می‌خواهند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: مقامات آمریکایی در چند روز اخیر رسماً اعلام کرده اندکه ایران موشک نداشته باشد، از سیاست خارجی خود یعنی حمایت از ملت مظلوم جهان دست بردارد ولی بدانند ایران اسلامی ذره از منافع خود که مبتنی بر آموزه‌های اسلام است دست برنمی‌دارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بابیان اینکه بیش از یک سال از جنایات آل سعود به فرماندهی صهیونیست‌ها، تسلیحات آمریکا و انگلیس و پول مسلمین می‌گذرد ولی هیچ مجمعی آن را محکوم نمی‌کند، گفت: آمریکا هیچ‌گاه دست از وحشی بازی و توحش خود برنمی‌دارد و ایران اسلامی هم از دین خود عقب نمی‌نشیند.

مغیثی بابیان اینکه نظرات مقام معظم رهبری حجت شرعی بر ماست، گفت: نظریه‌های رهبری جایگاه ویژه‌ای نسبت نظریه سایر مسئولین همچون رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و غیره دارد.

وی بابیان اینکه ایران توانایی پیشرفت در تمامی سطوح را دارد، گفت: فناوری هسته ای فناوری بومی و داخلی ماست زیرا زمانی که ایران اسلامی در تحریم بود با تلاش و مجاهدت‌های دانشمندان هسته‌ای اورانیم ۲۰ درصد تولید کردند.

امام جمعه اظهار کرد: سلاح امروز آمریکا تحریم است و برخی اوقات نیز دم از گزینه‌های نظامی می‌زند درحالی که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما هر عقل سلیم آگاهی متوجه می‌شود که در برابر چنین دشمنی که شمشیر را از رو بسته باید توانمندی موشکی، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و غیره داشت.

وی در خصوص نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبری گفت: ایشان فرمودند که حرف زدن و تئوری دادن کارساز نیست و باید با تمام توان ممکن وارد عمل شد.

وی رعایت و صرفه‌جویی و اعتماد به تولید داخلی را حداقل وظیفه مردم دانست و گفت: باید هر آنچه در توان داریم در عمل و تحقق به اقتصاد مقاومتی به کار بگیریم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش