جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3530

صدای نهاوند:

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بودجه مورد نیاز  برنامه‌های مراسم اعتکاف از طریق معتکفان، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد  تأمین می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سید رضا سلامتی در جلسه ستاد مردمی اعتکاف شهرستان نهاوند که در دفتر امام جمعه برگزار شد با تأکید بر اطلاع‌رسانی، تبلیغ و تدوین فریضه الهی اعتکاف در جامعه اظهار کرد: به منظور برگزاری با شکوه مراسم اعتکاف باید همه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی در این زمینه ایفای نقش کنند و در تأمین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز مراسم همکاری کنند.

سلامتی گفت: کمک خیرین ،اصناف و بازاریان می تواند در انجام بهتر فعالیت های اعتکاف و پذیرائی از معتکفین مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: برای گسترش و برگزاری کیفی مراسم معنوی اعتکاف درشهرستان باید تمامی دستگاه های خدمات رسان از ظرفیت های خود برای فراهم کردن مقدمات حضور معتکفین درمساجد روستاها وشهرها با ستاد اعتکاف شهرستا ن همکاری نمایند.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه تأکید برمشارکت مردمی در برپایی اینگونه مراسم داریم اما لازم است تمام دستگاه‌ها خدمات رسان و دولتی در حد مقدورات انجام وظیفه کنند، تقسیم کار از جمله تأمین خودروهای مورد نیاز از سوی ادارات،  تأمین امنیت و مراقبت های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های کار است.

سیدرضا سلامتی بیان کرد برای کارمندانی که قصد دارند در این مراسم معنوی شرکت کنند مرخصی تشویقی و برای دانش آموزانی هم که قصد شرکت در این مراسم را داشته باشند از سوی اداره آموزش و پرورش مجوز صادر می شود.

سلامتی بر ضرورت فراهم کردن حضور حداکثری نسل جوان در مراسم عبادی اعتکاف تاکید کرد و یادآور شد: امروز دشمن با همه قدرت تبلیغاتی خود قصد گمراه کردن جوانان و آینده سازان انقلاب را دارد که باید برای مقابله با این تهاجم فرهنگی تعالیم اسلامی را در جامعه نشر دهیم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش