سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3527

صدای نهاوند:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال هزارو ۵۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان نهاوند شرکت کنند گفت: امسال مراسم اعتکاف در ۲۵ مسجد شهری و روستایی نهاوند برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ موسی محبی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف که در دفتر امام جمعه نهاوند برگزار شد اظهار داشت: حضور معتکفان در مساجد، در ایام اعتکاف سبب ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی در بین جوانان و نسل جوان می شود.

حجت الاسلام محبی گفت: اعتکاف فرصتی برای راز و نیاز با خداوند و خلوت خالصانه با معبود خویش بدون هیچ واسطه‌ای برای تزکیه نفس است.

وی با اشاره به مساجد میزبان مراسم اعتکاف در سطح شهرستان نهاوند افزود: ۹ مسجد شهری جوانان و حاج خدارحم(ویژه برادران)، مسجد محمدیه(ویژه خواهران دانشجو)، مسجد صاحب الزمان(عج) ویژه(خواهران طلاب)، مسجد  سید الشهدا شهرک شهید حیدری، مسجد علمیه سرخیابان، مسجد جوادیه و مسجد مهدیه مراسم اعتکاف برگزار می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند افزود:  همچنین در ۱۶ مسجد روستایی از جمله توانه، گنبد کبود، کفراش، زرامین سفلی، کوهانی، جهان‌آباد، باباقاسم، سهران، فارسبان، دهفول و در  شهرهای برزول، گیان و فیروزان مانند سالهای قبل مراسم معنوی اعتکاف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسی محبی بابیان اینکه مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف رجبیه در سال ۹۵ همزمان با سراسر کشور از یکم لغایت سوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود گفت: داوطلبان برای ثبت نام می توانند به سازمان تبلیغات اسلامی و مساجدی که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می شود مراجعه کنند.

محبی افزود: امسال برای تامین هزینه اعتکاف از هر معتکف مبلغ ۳۵ هزار تومان گرفته می شود که معتکفین می توانند در هنگام ثبت نام نقدی پرداخت کنند و یا به شماره حساب ۱۵۲۱۸۷۷۶/۹۴به نام سازمان تبلیغات اسلامی واریز و رسید آن را تحویل دهند.

وی شرایط سنی معتکفین آقایانرا بالای ۱۷ سال و بانوان را بالای ۱۰ سال ذکر کرد و گفت: آورن لپ تاپ، تلفن همراه و دوربین عکاسی در مراسم اعتکاف امسال ممنوع است.

IMG_4430

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش