جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3461

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: سیاست دولت در سال جدید تأکید بر اقتصاد مقاومتی و محقق نمودن منویات رهبری است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جاری، گفت:نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اشراف کامل رهبری معظم انقلاب به مسائل کشور است که لازم است به آن توجه جدی شود.
کریم حمیدوند افزود: داشتن اقتصاد قوی بزرگترین پشتوانه برای نظام است تا بتوان در میادین بین المللی بدون تاثیر پذیری از فشار بیگانگان اهداف و منافع خود را دنبال نمود.
حمیدوند گفت: برای این منظور لازم است همه آحاد مردم رهنمودهای رهبری را سرلوجه کار خود قرار دهند تا با الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی کشور را به توسعه رساند.

فرماندار شهرستان نهاوند اقتصاد مقاومتی را برنامه‌ای مبتنی بر بهره‌گیری از استعدادهای درونی ذکر کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زاست و بر ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود هر منطقه تأکید دارد و بر توان داخلی برای کاهش وابستگی به خارج متمرکز است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: دولت با اعتقاد به بنیان‌های داخلی امسال عزم خود را جزم کرده تا به برنامه‌های اقتصادی خود شتاب دهد و در این راستا به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

حمیدوند گفت:  تمامی مسئولان دستگاه‌های شهرستان باید در راستای تحقق شعار سال که خواست مقام معظم رهبری است تلاش کنند تا ایران اسلامی همچون گذشته در مسیر آبادانی هرچه بیشتر قرار گیرد.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش