سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3428

صدای نهاوند:

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند گفت: در هشت روز اول سال جدید ۴۲ هزار نفر گردشگر از جاذبه های طبیعی و تاریخی نهاوند بازدید کرده و دو هزار و ۴۰۰ نفر نیز اسکان داده شده اند.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند افزود: بیشترین تعداد اماکن بازدید شده مربوط به جاذبه های طبیعی به ویژه سراب گیان و گاماسیاب بوده که البته وضعیت جوی نیز در این زمینه تاثیر گذار بوده است .
وی افزود: بعد از جاذبه های طبیعی نیز موزه های نهاوند و حمام حاج آقا تراب بیشترین بازدید کننده را داشته اند به طوریکه از موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند و مردم شناسی این شهرستان یک هزار و ۷۰۰ نفر بازدید داشته اند .
وی گفت: شهرستان نهاوند یکی از قطبهای گردشگری طبیعی استان است که با توجه به زیر ساختهایی که طی سالهای اخیر در شهرستان فراهم شده تعداد مسافران بیشتری را به خود جلب نموده است .
وی افزود: به منظور اسکان میهمانان نوروزی سه مرکز اسکان از سوی آموزش و پرورش و هتل و میهمان پذیر در این شهرستان مهیا گردید که تا پایان روز گذشته یک هزار و ۷۰۰ نفر در آنها اسکان یافته اند.
وی گفت: با توجه به دور دوم سفرها و همچنین نزدیک بودن سیزده بدر انتظار می رود که تعداد مسافران و گردشگران این شهرستان با افزایش بیشتری روبرو شود .
شهرستان نهاوند به لحاظ طبیعی و تاریخی از شهرهای گردشگری استان محسوب می شود و سالانه تعداد زیادی مسافر را به خود جلب می کند.
از مهمترین جاذبه های تاریخی و طبیعی می توان به حمام حاج آقا تراب ، موزه تاریخ و فرهنگ ، مردم شناسی ، سراب گیان ، گاماسیاب و فارسبان و همچنین طبیعت زیبای آن اشاره نمود.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش