سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3397

صدای نهاوند:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: جاذبه‌های شاخص تاریخی و توریستی دو شهرستان ملایر و نهاوند نقش مهمی در جذب گردشگر دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند ، علی مالمیر در بازدید از ستاد خدمات سفر شهرستان‌های نهاوند و ملایر اظهار کرد: شهرستان‌های استان در ارائه خدمات به گردشگران وضعیت مطلوبی دارند.

وی تصریح کرد: دو شهرستان ملایر و نهاوند به دلیل وجود جاذبه‌های شاخص تاریخی و توریستی در ردیف شهرستان‌های مطرح در زمینه جذب گردشگر هستند که می‌توانند نقش تأثیرگذاری در راستای بالا بردن آمار گردشگری در همدان ایفا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به ارگ باستانی نوشیجان در ملایر خاطر نشان کرد: این جاذبه متمایز تاریخی در سال‌های اخیر توانسته است گردشگران داخلی و خارجی متعددی را به سوی خود بخواند.

وی اضافه کرد: ارگ باستانی نوشیجان ملایر به عنوان قدیمی‌ترین بنای خشتی جهان در نوروز امسال میزبان تعداد مطلوبی از گردشگران داخلی و خارجی و مسافران نوروزی این شهرستان بود.

مالمیر یادآور شد: نوشیجان قدیمی‌ترین نیایشگاه خشتی جهان است که در ۲۰ کیلومتری شمال غرب ملایر در مسیر جاده ملایرـ جوکار قرار گرفته و دارای معماری پیچیده و زیبایی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این تپه یکی از پربازدیدترین تپه‌های باستانی استان است، بیان کرد: شهرستان نهاوند در استان همدان یکی از مناطق دارای جاذبه طبیعی است که می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش