سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3394

صدای نهاوند:

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مذاکرات هسته‌ای یک وضعیت خاص داشت، گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدا علاقه‌ای به مذاکره نداشتند اما بالاجبار اجازه انجام این کار را دادند اما ایشان از همان ابتدا می‌دانستند که آمریکا به سبب لاقید و لا دین بودنش بر هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست همچنان که امروز مصادیقی ازاین‌دست را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های اولین نماز جمعه نهاوند در سال جدید ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و پیش رو بودن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت: نوروز نمونه‌ای بارز از بهار آفرینش است و تمامی هستی را می‌توان در آن دید.

وی بابیان اینکه نوروز بهار اعتدال است، گفت: بهره بردن از نوروز به‌عنوان بهار آفرینش امری بسیار مهم است.

 

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: مقام معظم رهبری هرساله در ابتدای سال با سخنرانی در حریم امن امام رضا (ع) کلیات پیش رو در سال نو را بیان می‌فرمایند و در حین سال نیز به‌تمامی نکات مهم آن با اولویت‌بندی‌های مشخص می‌پردازند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در اوایل سال جاری اشاره کرد و گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی عمل نشود مشکلات کشور بیشتر و وضعیت بدتر می‌شود.

وی گفت: ایشان ۱۰ مورد ویژه و اصلی را به‌صورت تیتر وار بیان فرمودند که اگر دولتمردان این ۱۰ مورد را در دستور کار خود قرار دهند مشکلات کشور کم‌تر و کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون می‌سازد.

وی بابیان اینکه ایران برای به دست آوردن این ارزش‌ها هزاران شهید تقدیم این نظام کرده است، گفت: هدف آمریکا از مذاکره با ایران اسلامی براندازی، استحاله و نفوذ است که امروز تا حدودی توانسته‌ در برخی افراد و اشخاص نفوذ کند.

وی با اشاره به تبریک نوروزی اوباما به مردم ایران و پهن کردن سفره هفت‌سین، گفت: این کار آمریکایی‌ها به تعبیر مقام معظم رهبری بچه گول زدن است و این عمل آن‌ها از خصومت ورزی و فحش دادن به ایران و ایرانی بدتر است.

وی اظهار کرد: آمریکا از همان اوایل شکل‌گیری جمهوری اسلامی کمر بر نابودی اسلام و مسلمین ایران بسته است و تا به هدف خود نرسد از تلاش بازنمی‌ایستد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنان سال گذشته خود فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید با اذن ایشان سربازان و مجاهدان راه حق دنیا را برای آنان به جهنم تبدیل خواهند کرد و آرزو و اهداف شوم چندین ساله آن‌ها را بر هم می‌زنند.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان به سالگرد آغاز جنگ آل سعود علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن اشاره کرد و گفت:  مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن امروز با دست‌خالی در حال مقاومت و دفاع از جان، مال و تمامیت ارضی خود هستند و دست از مواضع به‌حق خود برنداشته‌اند.

وی افزود: امروز مذاکرات صلح در حال برگزاری است و امیدواریم که این مقاومت‌های مردمی مقابل جنایات آل سعود بدتر از یهود را بگیرد و روزی به سزای اعمال خود برسند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش