سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3388

صدای نهاوند:

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۲۴۰ نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند کامران کریمی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور با بیان این خبرافزود: با هدف آشنایی بسیجیان و نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت هرساله تعداد زیادی از بسیجیان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز با همکاری سپاه نهاوند در چندین مرحله کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و از برکات این سفر معنوی استفاده کردند.

کریمی ادامه داد: در سال ۹۵ نیز برنامه اعزام کاروان‌های راهیان نور ادامه خواهد داشت و در سومین روز از سال جدید نخستین کاروان راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این مرحله تعداد ۲۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های بسیج محلات به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی بیشتر آشنا می‌شوند.

کریمی گفت: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار فرهنگی است که می‌تواند جوانان ما را با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بیش‌تر از گذشته آشنا کند.

وی عنوان کرد: در هر اتوبوسی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود، یکی از یادگاران جبهه و جنگ حضور دارد و در مناطق مختلف جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام را تشریح می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در اعزام‌های سال جدید اردوی راهیان نور سعی می‌شود افرادی برای نخستین‌بار به این مناطق سفر می‌کنند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش