دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 3377

صدای نهاوند:

امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدای شهرستان نهاوند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، این دیدارها طی دو روز چهارشنبه ۴ فرودین و پنج شنبه ۵ فروردین به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) روز تکریم مادران و همسران شهدا و در قالب طرح طلایه داران نور انجام شد. 

امام جمعه نهاوند در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را وامدار ایثار شهیدان است در همین راستاسرکشی از خانوده معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: شهدا چشم چراغ ملت هستند و جامعه آگاه  انقلابی و اسلامی وامدار مجاهدات و ایثار شهدا است.

مغیثی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) که توانست با تفکرات خود، شرق و غرب را به زانو در بیاورد گفت: اما همین شخص که تمام قدرتهای جهانی را به سخره گرفت و در عصر استبداد و استکبار، حکومت اسلامی را تاسیس کرد، در مقابل خانواده معظم شهدا، سرش را به پایین می اندازد و در مقابل عظمت معنوی و جایگاهشان احساس حقارت می نماید.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا تصریح کرد: عمل به سیره شهدا و گام نهادن درمسیر آرمان های بزرگ شهیدان وظیفه تک تک ما است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار شهرستان نهاوند در جمع خانواده های شهدا گفت: سرکشی از خانواده شهدا روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولان چندین برابر می کند و ما را قدردان خون شهدا و صبر خانواده آن‌ها خواهد کرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: امنیت، اقتدار و آسایش جامعه مرهون و مدیون خون شهدا است و مسئولان باید در رفع مشکلات خانواده شهدا تسریع کنند.

حمیدوند افزود: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود بخاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل بیت(ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند روز پنج شنبه در حاشیه دیدار با خانواده های شهدا به خبرنگار صدای نهاوند گفت: این دیدار ها با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و قدردانی از زحمات و تلاش های وافر خانواده های معظم شهدا در شهرستان نهاوند انجام می شود.

امامعلی خزایی اظهار داشت: در حال حاضر آنچه که آسایش و آبادانی را برای کشور پر افتخارمان فراهم کرده در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاصمان در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

خزایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان یک اصل دانست و گفت: تمامی شهدا با جان فشانی های خود به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس وحدت و یکپارچگی را آموختند.

شهرستان نهاوند در جنوب غربیاستان همدان قرار گرفته  و ۸۵۰ شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.IMG_4344

دیدار با خانواده شهید حاج حسین کیانی

IMG_4345

دیدار با خانواده شهیدان علی محمد و علی احمد قیطاسی

IMG_4346

دیدار با خانواده شهیدان امیر و عباس سلگی

IMG_4348

دیدار با خانواده شهیدان فرهاد و بهرام حاجیان

IMG_4349

دیدار با خانواده شهیدان خالق و ابراهیم شهبازی

IMG_4350

دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس حاج حسین جلالوند

IMG_4351

دیدار با خانواده شهید عزت اله کرمی

IMG_4353

دیدار با خانواده شهید داودرضا لطیفی

IMG_4354

دیدار با خانواده شهید احمد جعفر هاشمی

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش