سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3318

صدای نهاوند:

در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی و سال نو طرح نوروزی جمعیت هلال احمر نهاوند برای ارائه خدمت به مسافران و امداد رسانی های احتمالی روز پنح شنبه همزمان با سراسر استان همدان آغاز شد.

به گزارش صدای نهاوند،  آیین ویژه ای به همین منظور با حضور جمعی از مسئولان محلی و امدادگران آماده شهرستان نهاوند برگزار شد.
رییس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با صدای نهاوند گفت:برنامه های جمعیت هلال احمر مطابق با تقویم هلال احمر کشور از ۲۷اسفندماه تا ۱۵ تاپایان تعطیلات نوروزی با کارگیری امکانات و استفاده از ظرفیت های تخصصی امدادگران به اجرا گذاشته می شود.
ˈمحمد تقی شهبازیˈافزود: طرح نوروزی هلال احمر شامل راهنمای مسافرین نوروزی و همچنین امداد رسانی به مسافران در راه مانده و حوادث احتمالی در سطح جاده ها برنامه ریزی شده است.
وی اظهارداشت: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی که به شهرستان وارد می شوند دو دستگاه چادر امدادی در مبادی ورودی نهاوند برپا شده که به طور روزانه در هر چادر دو نفر از داوطلبان هلال احمر حضور دارند و اقلام فرهنگی و جزوه اطلاعات شهرستان را در اختیار مسافران قرار می دهند.
رییس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: علاوه بر این دو پایگاه امداد رسانی جاده ای با تجهیزات لازم و آمبولانس در محور ˈفیروزانˈ و سه راهی ˈقلعه قبادˈ مستقر است که در هریک از این پایگاهها باتیم زبده امدادی و پزشک اورژانس همراه است.
وی گفت: به منظور تامین نیروهای مراکز فوق از امدادگران مجرب و داوطلبان هلال احمر استفاده می شود که در مجموع ایام تعطیلات ۴۰۰ نفر روز با این جمعیت همکاری دارند.
شهبازی در پایان گفت: علاوه بر فعالیت شبانه روزی پایگاههای فوق ، پایگاه اداری این شهرستان نیز در تمام ایام تعطیلات به طور شبانه روز کشیک خواهند داشت و کار امداد رسانی به مسافران را دردستور کار دارند.
کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60
IMG_4266

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش