سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3303

صدای نهاوند:

 رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند با بیان اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای بزرگترین دانشگاه دولتی در زمینه فنی و حرفه ای در کشور است افزود: این دانشگاه در سطح کشور ۱۷۲ دانشکده و آموزشکده دارد.

مهرداد هوشمند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:دانشگاه فنی و حرفه ای نقش مهم و تعیین کننده ای در آموزش و تربیت نیروهای انسانی متخصص وکارآفرین ماهر دارد که با ارائه آموزشهای علمی،کاربردی و مهارتی آنها را برای بخش ها و صنایع مورد نیاز جامعه آماده می نماید تا نقش تاثیر گذار و مهمی در توسعه علمی و صنعتی جامعه داشته باشند.

هوشمند گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای همه ساله از طریق کنکور سراسری که توسط سازمان آموزش و سنجش کشور برگزار می شود،از بین فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در سطوح کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند و این دانشجویان به صورت روزانه وشبانه در دانشکده ها و آموزشکده های فنی درسطح کشور، مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی در زمینه فنی و حرفه ای با حدود۱۷۲ دانشکده و آموزشکده فنی در سطح کشور در مقاطع کاردانی و کارشناسی است که به آموزش و تربیت نیروهای انسانی متخصص و کارآمد در رشته های مختلف فنی و حرفه ای مورد نیاز می پردازد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند بیان داشت: این مراکز دانشگاهی با برخورداری از امکانات و تجهیزات مناسب و پیشرفته و وجود کارگاه ها و سایت های مختلف در حوزه های گوناگون علمی و فنی و صنعتی و دارا بودن کادر علمی و فنی مجرب و ماهر به توسعه علمی وصنعتی جامعه کمک می نماید، به گونه ای که دانش آموختگان این دانشگاه ،سرمایه انسانی تخصصی و مهارتی و فنی مطلوبی در حوزه های مختلف علمی و صنعتی برای جامعه هستند.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش