سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 3301

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: با هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان و برنامه ریزیهای صورت گرفته در ستاد خدمات سفر شهرستان، نهاوند مهیای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی است.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند  افزود: شهرستان نهاوند با توجه به جاذبه های زیبای گردشگری طبیعی و تاریخی و همچنین قرار گرفتن بر سر راه ارتباطی مرکز به غرب کشور یکی از شهرستانهایی است که پذیرای مسافران زیادی در ایام تعطیلات نوروز می باشد .
وی افزود: به منظور اسکان مسافران نوروزی، از سوی آموزش و پرورش دو آموزشگاه شبانه روزی و یک خانه معلم با ۳۲ اتاق و سوئیت مجهز منظور شده که از اواخر هفته جاری آماده پذیرایی از مسافران می باشد .
وی از آمادگی دستگاههای خدمات رسان مانند آب ، برق و گاز خبر داد و افزود: دستگاههای خدمات رسان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات خود در ایام نوروز برخوردار می باشند به گونه ای که شهروندان در این ایام شاهد ایجاد مشکل در زمینه خدمات این دستگاهها نخواهند بود.
وی بر لزوم تامین خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی بهداشتی به شهروندان و مسافران با هماهنگیهای صورت گرفته تعداد سه داروخانه در ایام نوروز در نهاوند فعال خواهند بود و علاوه بر آن با برنامه ریزی صورت توسط شبکه بهداشت ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا در ایام تعطیلات چند پزشک متخصص در شهرستان حضور داشته باشند.
وی افزود: همچنین به منظور امداد رسانی به مسافران در محورهای ارتباطی شهرستان اکیپهای راهداری ، پایگاههای هلال احمر برای اسکان اضطراری و امداد رسانی ، آتش نشانی ، تعمیرگاههای بین راهی و پلیس راه از آمادگی لازم برخوردارند تا در صورت نیاز به یاری مسافران بشتابند .
حمیدوند از آمادگی جایگاههای عرضه سوخت در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیش بینی های صورت گرفته جایگاههای عرضه سوخت درون شهری و برون شهری اعم از گاز و بنزین و گازوئیل در زمینه ارائه سوخت مورد نیاز نیز از آمادگی لازم در تمامی ساعات شبانه روز برخوردار می باشند.
وی گفت: به منظور با نشاط کردن محیط شهری نیز از سوی شهرداری فضای بوستانهای شهری، میادین و خیابانها گل کاری شده اند و علاوه بر آن جداول خیابانها رنگ آمیزی گردیده اند .
وی افزود: برای راهنمایی مسافران نوروزی دو پایگاه راهنمای مسافر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر می شوند و با در اختیار گذاشتن نقشه های گردشگری شهرستان آنان را در این زمینه یاری می دهند.
شهرستان نهاوند با توجه به تاریخی بودن و همچنین موقعیت طبیعی مناسب دارای جاذبه ها یگردشگری در زمینه های طبیعی و تاریخی می باشد که مهمترین آنها سرابهای معروف گیان ، گاماسیاب ، فارسبان ، کنگاور کهنه و ملوسان و همچنین حمام حاج آقا تراب ، مسجد جامع بازار ، امامزاده محمد و موزه های فرهنگ و تاریخ و مردم شناسی می باشد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش