سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 329

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بازدید چندین گروه سرمایه‌گذار برای ساخت بیمارستان خصوصی در همدان خبر داد و گفت: در شهرهای بزرگ همچون همدان، نهاوند و ملایر نیاز به ورود بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان داریم.

حبیب‌الله موسوی‌بهار گفت:

سعی ما بر این است که بتوانیم بیمارستان بزرگ غرب کشور را به زودی افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه عملیات ساختمان این بیمارستان را بنیاد فرشچیان انجام می‌دهد، گفت: هنوز ساختمان بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده نشده و افتتاح این پروژه منوط به تحویل گرفتن ساختمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بیمارستان در مراحل پایانی تجهیز فیزیکی است، عنوان کرد: به محض تحویل ساختمان بیمارستان افتتاح آن در دستور کار بوده چراکه یک بیمارستان بزرگ غرب کشور می‌تواند به بیماران خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۱۸ تختخوابی فرشچیان تنها پروژه بیمارستانی کشور است که برای اجرای آن ۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به طور کامل اختصاص داده شده، بیان کرد: تجهیزات این بیمارستان از پیشرفته‌ترین نوع است.

موسوی‌بهار با بیان اینکه تمام تجهیزات در بیمارستان تعبیه شده، گفت: تجهیزات و بخش‌هایی همچون اتاق «ای سی یو» سوم نیز به مرور بعد از افتتاح بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته‌ها حاکی از این است که احتمالاً بیمارستان فرشچیان در سفر رئیس جمهور افتتاح شود، گفت: البته اگر ساختمان آماده باشد، قبل از سفر رئیس جمهور به همدان نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بازدید چندین گروه سرمایه‌گذار برای ساخت بیمارستان خصوصی در همدان خبر داد و گفت: در شهرهای بزرگ همچون همدان، نهاوند و ملایر نیاز به ورود بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت خواهد کرد، افزود: ارزش سرمایه‌گذاری برای ساخت بیمارستان در همدان بسیار بالا بوده و کاملاً به صرفه است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش