سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3287

صدای نهاوند:

صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان نهاوند،معاون فرماندار، بخشدار بخش خزل، دهیاران و اعضا شورای اسلامی بخش مرکزی، آیت صالحی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، فرماندارشهرستان نهاوند در این مراسم گفت: تصمیم دولت  تدبیر و امید بر این است تا در بخشهای مدیریتی،از نیروهایی استفاده شود که سوابق مدیریتی کاری موفق و درخشانی داشته باشند و در خدمتگزاری به مردم امتحان خود را پس داده باشند.

از عملکرد بعضی دهیاران راضی نیستم

کریم حمیدوند اظهار داشت: آیت صالحی توانمندی و تعهد خود را در عرصه مدیریتی نشان داده است و تاخیر به وجود آمده در معرفی بخشدار مرکزی نهاوند بعلت مراحل قانونی انتقال وی از وزارت آموزش و پرورش به وزارت کشور بوده است.

IMG_4253

حمیدوند با بیان اینکه از عملکرد بعضی دهیاران راضی نیستم گفت: دهیاران باید به حل مشکلات مردم روستاها و انجام کارهای عمرانی بپردازند نه اینکه به مسائل و حاشیه های سیاسی و اختلاف بین مسئولان مختلف شهرستان وارد شوند.

وی افزود: من با همه مدیران و مسئولان مختلف شهرستان از جمله حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی رابطه حسنه و نزدیکی دارم و تمام دغدغه و هدف ما حل مشکلات شهرستان و رفع مشکلات و کمبودهای حوزه نهاوند در سایه وحدت و انسجام است.

بخشدار سابق مرکزی نهاوند هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: آنچه در دو سال گذشته در بخشداری مرکزی نهاوند انجام شده است حاصل زحمات و تلاش های همه همکاران بخش مرکزی، دهیاران روستاهای مختلف و اعضا شورای های اسلامی روستاهای بخش مرکزی بوده است.

اهتمام به حل مسائل اقتصادی و مشکلات مردم در اولویت کاری بوده است

سیدرضا سلامتی گفت:پیگیری امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اهتمام به حل مسائل اقتصادی و مشکلات مردم و انجام پروژه های عمرانی با همکاری و تعامل دهیاران در اولویت کاری بخشداری مرکزی در دو سال گذشته بوده است.

سلامتی در این جلسه با تأکید بر تلاش برای توسعه روستاها ابراز داشت: خدمات رسانی به روستاها سبب مهاجرت معکوس می‌شود و از حاشیه‌ نشینی در شهرها آنهم با پدیده ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

بخشدار جدید مرکزی نهاوند هم در این مراسم با بیان اینکه افتخار می کند در دولت تدبیر و امید توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده است اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در مدت عمر خود گام های موفقی در جهت تثبیت اخلاق، حل مشکلات اقتصادی مردم، حل مشکل بیکاری، سیاسیت بین المللی و تنش زدایی با کشورهای مختلف و توافق برجام برداشته است.

آیت صالحی بیان داشت: تمام توان و تلاش خود را در سایه تحقق منویات مقام معظم رهبری و تعامل و همکاری با مسئولان مختلف شهرستان از جمله امام جمعه محترم برای حل مشکلات و رفع کمبودهای بخش مرکزی نهاوند به کار می گیرم.

 از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل مشکلات مردم استفاده می کنم

صالحی با بیان اینکه تا آخرین زمان حضور خود بعنوان رئیس سازمان بهزیستی نهاوند از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل مشکلات و کمبودهای جامعه هدف معلولان و مددجویان بهزیستی نهاوند استفاده کرده است گفت: مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه به صورت مستقیم و ویژه پیگیری حل مشکلات معلولان نهاوند را با مسئولان مختلف کشوری و استانی انجام داده است.

وی به ارتباط و تعامل خوب با شوراهای اسلامی و دهیاران برای آبادانی روستاها اشاره کرد و افزود: از امکانات و فرصت های دولتی به نحو مطلوب برای حل مشکلات مردم استفاده می شود.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های سیدرضا سلامتی بخشدار سابق مرکزی نهاوند قدردانی و آیت صالحی رئیس سابق سازمان بهزیستی نهاوند به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معارفه شد.

IMG_4252

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش