حوزه و دانشگاه دو بال رشد و معنویت جامعه هستند/لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فصل سرما

فرمانده جدید انتظامی شهرستان نهاوند منصوب شد

حرکت ارزشمند و کم‌نظیر دادستان عمومی و انقلاب نهاوند/ پرداخت هزینه یک سال کرایه منزل یک بانوی سرپرست خانوار و دخترش

۵۰ حلقه چاه غیرمجاز در نهاوند مسدود شود

ریشه برخی مشکلات ضعف مدیریت و نظارت است/برخورد با افراد سودجو در بازار خواسته و‌ مطالبه مردم است

برخورد با عوامل درگیری در سالن کشتی نهاوند

فعالیت عادی همه مراکز آموزشی استان همدان در روز شنبه

حل مشکلات اشتغال بدون تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها ممکن نیست

نقره داغ شدن قاچاقچی مواد غذایی و‌ کالا تزئینی در نهاوند

مجلس با تصویب قوانین و اعمال نظارت حل کننده مشکلات کشور است

  • کد خبر : 3270

صدای نهاوند:

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب در سفر با حمل و نقل عمومی ؛ با تجهیز مرکز مدیریت راه ها و استفاده از سایر وسایل ارتباطی جمعی همراه و همسفر  مردم خوب استان و مسافرین عزیز نوروزی هستیم.

نصرت الله حیدری در جلسه کمیته تسهیلات سفر که ریاست آن به این اداره کل واگذار شده است بیان کرد: تمام توان خود را برای مهیا نمودن امکانات مناسب و ایمنی مسافرین نوروزی به کار گرفته است.

 حیدری افزود: هدف همه همکاران این مجموعه و سایر دستگاه های مرتبط ارتقاء شرایط ایمنی سفر و خدمات کمی و کیفی قابل ارائه در جاده ها است.

حیدری به نصب انواع دوربین های نظارتی در سطح محورهای استان اشاره کرد و بیان داشت: کلیه محورهای مواصلاتی استان مجهز به دوربین ثبت تخلفات رانندگی است و رانندگان باید با رعایت اصول ایمنی ضمن حفظ سلامتی خود و همراهان ما را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.

وی به فعالیت مرکز مدیریت راه های این اداره کل در ایام نوروز اشاره کرد و افزود کارشناسان ما در ایام تعطیلات نوروز همه روزه در مرکز حضور داشته و از طریق ارتباط با واحد صدای مرکز همدان و ارائه گزارش رادیویی مردم و مسافرین عزیز را از شرایط ترافیکی و موقعیت فیزیکی راه ها مطلع خواهند نمود.

وی اضافه کرد: نصب مانیتورهای متصل به مرکز مدیریت راه ها در محل پایانه مسافربری انقلاب تصاویر محورها و جاده های استان و موقعیت ترافیکی این جاده ها را به صورت آنلاین نشان می دهد و مسافرین و رانندگان می توانند در این مکان نیز از وضعیت راه ها مطلع می شوند.

وی خاطر نشان کرد: سیستم هوانمای نصب شده در این پایانه نیز با قابلیت دسترسی ؛ شرایط جوی اقصا نقاط کشور را به صورت آنلاین در اختیار رانندگان و مسافرین عزیز قرار می دهد.

وی با تاکید بر حفظ ایمنی مسافرین عزیز به سامانه ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: علاوه بر این مردم می توانند قبل و حین سفر با ارسال پیام کوتاه به سامانه پیامکی ۱۴۱ و یا شماره گیری ۱۴۱ از گوشی همراه و تلفن اطلاعات مسافتی یا وضعیت جوی مسیرهای مورد نظر خود را تکمیل کنند.

حیدری گفت: برای اطلاع بیشتر مردم به  همت روابط عمومی اداره کل اقدام به چاپ و انتشار انواع بروشور های راهنما، بنر و پوستر های گویا در خصوص ارتباط مسافرین و مردم با سامانه ها و بخش های مختلف نظارتی اداره کل و ستاد مرکزی نموده که در پایانه ها و سایر مراکز توزیع و نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این کتابچه های راهنما حاوی اطلاعات لازم سفر برای مسافرین، معرفی پایگاه های خدمات رسان و  درج راه های ارتباطی برای کسب اطلاعات و ارائه نظرات مخاطبین نیز به همت روابط عمومی اداره کل تهیه و چاپ شده است که در اختیار مسافرین و مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: کتابچه دیگری هم با عنوان راهنمای ساعات حرکت اتوبوس ها و سایر سرویس های مسافر بری عمومی استان با نظارت روابط عمومی و به همت انجمن های صنفی مسافری و…. منتشر شده و در اختیار مسافرین عزیز قرار خواهد گرفت.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش