سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3178

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه نارضایتی مردم از مدیران دستگاه های اجرایی، موجب بدبینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود از برکناری رئیس اداره پست نهاوند بعلت کوتاهی در وظایف خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه اکثر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند بومی هستند افزود: احساس می شود این مدیران بعلت رودرباستی نمی توانند وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند و موجب خراب شدن کارها می شوند.

حمیدوند گفت: تعدادی از مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی و اجرایی شهرستان نهاوند قدر موقعیت و جایگاه خود را نمی دانند، و در انجام وظایف قانونی و محوله کوتاهی می کنند، در شرایطی که تعداد زیادی از جوانان تحصیلکرده و متعهد نهاوند با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بیکار هستند و به دنبال فرصت شغلی هستند.

وی با بیان اینکه قوانین نوشته می شود تا اجرایی و عملیاتی شوند نه اینکه بایگانی و فراموش شوند گفت: من اجازه نمی دهم تا در شهرستان نهاوند مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی و اجرایی مرتکب بی قانونی و قصور در وظایف محوله  و خدمت به مردم شوند.

فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد شدید از عملکرد رئیس اداره پست شهرستان نهاوند گفت: در چندین نوبت مامور اداره پست قبوض تلفن ثابت مشترکین را، به جای توزیع در داخل جدول ریخته است، که این اقدام موجب قطع تلفن چندین هزار نفر از مشترکین و اعتراض و بدبینی مردم از مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

کریم حمیدوند اظهار داشت: چرا وقتی اداره پست پول توزیع قبوض مشترکین تلفن ثابت را بر اساس قرارداد از شرکت مخابرات دریافت کرده است، به جای اینکه قبوض تلفن را به مشترکین تحویل دهد، قبوض تلفن در داخل جدول ریخته می شود و موجب قطع تلفن چندین هزار مشترک و بدبینی و شکایت آنها می شود.

حمیدوند افزود: موضوع  فوق را از طریق استان و مدیر کل اداره پست استان همدان پیگیری کرده ام  که مقرر شد بعلت تکرار این قصور و کوتاهی در چندین نوبت، رئیس اداره پست نهاوند برکنار شود.

وی در پایان تاکید کرد: عملکرد مدیران شهرستان نهاوند به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و هر مدیری در انجام وظایف قانونی و خدمت به مردم کوتاهی کند بدون هیچ گونه چشم داشت و اغماضی با آن برابر قانون برخورد می شود.

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رامين گفت:

    درود بر مسئولین وظیفه شناس و مردمی.زنده باد فهم و شعور و احساس مسئولیت

  2. محمد گفت:

    خیلی زود تر باید برکنار میشد بدترین سازمان توی نهاوند همین پست هست

  3. پرهام گفت:

    واقعا خیالمون راحت باشه رئیس اداره پست نهاوند عوض میشه ؟؟؟

    • حسین صادقی گفت:

      آنچه فرماندار شهرستان نهاوند به صراحت در جلسه رسمی گفتند و تاکید بر رسانه ای شدن آن داشت همین بود

  4. سیف گفت:

    این اقای رئیسی که من میشناسم (اداره پست) فردا سر همه رو کلاه میزاره ومیندازه گردن کسی دیگه فرماندار هم قانع میکنه کجای کارید

  5. علی گفت:

    درود بر فرماندار عزیزمان . باید کارتون اداره پست بیافته تا ببینید اونجا چی میگذره.

  6. ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش