سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 3175

صدای نهاوند:

اولین نشست هم اندیشی، نخبگان، معتمدین، اهالی رسانه و سازمانهای مردم نهاد شهر نهاوند با شهردار، با محوریت ارائه راهکار و برنامه برای توسعه و تغییر مبلمان  شهری نهاوند در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، اولین سخنران این جلسه شهردار نهاوند بود، که در سخنان خود چیکده ای از تحقیقات و بررسیهایش در خصوص مشکلات و پتانسلیها نهاوند را برای توسعه ارائه کرد.

یوسفیان در این جلسه گفت: نهاوند در اکثر شاخصهای توسعه وضعیت مناسبی ندارد و توسعه این شهر در گرو شناختپتانسیلهای و ظرفیتهای آن و مشارکت و حضور مردم در عرصه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: با ورود مردم، نخبگان، معتمدین و دانشجویان در حوزه های مختلف مدیریت شهری کارها به خوبی پیش خواهد رفت وبخش زیادی از مشکلات رفع می گردند.

شهردار نهاوند بیان داشت: تقویت حوزه عمومی فعال با نشاط و سالم برای گفتگو و مباحثه، بسیارضروری است واین حوزه درتمام دنیا ازارزش خاصی برخوردار است حوزه ای که درآن ،انسانها با هم مسائل ومشکلات داخل محدوده جغرافیایی خود را مورد بحث و تبادل نظرقرارمی دهند.

امیر رضا یوسفیان افزود: هدف از تشکیل این جلسه،استفاده ازپیشنهادات وتجربیات اعضای جلسه است واگر کل دغدغه ها را جمع بندی کنیم سه نیاز و ضرورت در سطح این شهر حس می شود:ضرورت تقویت حوزه عمومی، ورود و مشارکت مردم به همه حوزه ها وعرصه ها مدیریت شهری و جمع بندی معایب و آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر نهاوند.

یوسفیان از  برگزاری همایش بزرگی با موضوع توسعه پایدارشهری و مشارکت دادن افراد نخبگان درمسائل شهری وحوزه های فرهنگی در سال ۹۵ خبر داد و گفت: مردم باید به حقوق شهروندی خود آگاه و در قبال شهر نیز احساس مسئولیت کنند و در امر توسعه که مفهومی عمیق است باید توسعه فرهنگی مد نظر قرار بگیرد.

در پایان این جلسه نیز هر یک از حاضرا به بیان دیدگاه های خود از وضعیت مشکلات و کمبودهای شهری نهاوند و ارائه راهکار و پیشنهاد برای حل آنها پرداختند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش