شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 3135

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند گفت:  به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت مردم، امکان پرداخت عوارض سالیانه خودرو دفاتر پیشخوان دولت در  شهر نهاوند فراهم شده است.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر گفت: ساماندهی دست‌فروشان، توسعه فضای سبز، جمع‌آوری پسماندها وزیباسازی فضای شهر از جمله برنامه‌های مدیریت شهری برای استقبال از سال جدید است .

 یوسفیان اولویت شهرداری نهاوند را در روزهای پایانی سال آماده سازی شهر برای ایام نوروز بیان نمود و گفت: مجموعه مدیریت شهری نهاوند با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می کند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان می دهد .

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی و حفاظت از محیط و فضای شهری  در طرح استقبال از بهار افزود: با توجه به ضرورت ساماندهی دستفروشان در هفته آخر سال خیابان دوخواهران نهاوند برای ساماندهی دستفروشان در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار نهاوند دو اصل مهم در طرح نوروز را مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان بیان کرد و خاطر نشان کرد: طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی  آغاز شده و با نزدیک شدن به روزهای بهار، زیبایی فضای شهری را در پی دارد .

امیر رضا یوسفیان با تاکید بر زیباسازی ورودی های شهر و ساماندهی تابلوهای راهنمای گردشگری خاطرنشان کرد: محورهای ورودی، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار خواهد بود .

یوسفیان ازآغاز لکه گیری آسفالت خیابان ها و معابر شهری برای ایام عید خبر داد و افزود: اجرای خط کشی معابر، پاکسازی و تنظیف معابر، گل کاری بهاری، رنگ آمیزی جداول، افزایش روشنایی پارک‌ها و بلوارها، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و … از اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری است .

وی با بیان اینکه از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین مجوز هیچ گونه حفاری در سطح شهر داده نمی‌شود، افزود: در ایام عید مجوزی برای انجام حفاری به دستگاه‌های خدمات رسان داده نمی‌شود مگر در مواقع بسیار ضروری که قابل تشخیص باشد .

شهردار نهاوند در پایان با تاکید بر رویکرد جدی در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: در این راستا سرعت بخشی به روند جمع آوری زباله‌ها با توجه به افزایش چشمگیر تولید زباله در روزهای منتهی به عید انجام خواهد شد.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش