شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 3127

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند بابیان اینکه طرح امداد نوروزی هرساله در کشور انجام می‌شود، گفت: طرح «ثواب» ایام نوروز توسط نیروهای جمعیت هلال احمر نهاوند اجرا می شود.

به گزارش صدای نهاوند، محمدتقی شهبازی، با اشاره به اینکه همه‌ساله در ایام نوروز ادارات و دستگاه‌های مختلف کشور به مسافران نوروزی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر نیز طرح امداد نوروزی را در سراسر کشور با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرا می‌کند.

وی از اجرای طرح امداد نوروزی هلال‌احمر نهاوند از ۲۵ اسفندماه جاری خبر داد و افزود: این طرح تا ۲۰ فروردین‌ماه سال آینده با همراهی سایر دستگاه‌های امدادرسان همچون اورژانس، اداره راه و شهرسازی و راهدارخانه‌ها ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از استقرار سه چادر هلال‌احمر در میدان‌ها و محورهای ورودی شهر نهاوند خبر داد و افزود: این چادرها در میدان ۱۵ خرداد، میدان کوثر و ورودی نهاوند از سمت پلیس‌راه قلعه قباد استقرار داشته و خدمات مختلفی را به مسافرین نوروزی ارائه می‌دهند.

وی از فعالیت ۱۵۰ نفر روز در چادرهای هلال‌احمر طرح امداد نوروزی خبر داد و ادامه داد:  علاوه بر چادرهای طرح نوروزی سه چادر ویژه شامل یک چادر برگزاری نماز، چادر دوستدار کودک و چادر سلامت در کنار چادرهای طرح امداد نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران مستقر می‌شوند.

شهبازی توزیع بسته‌های فرهنگی، نقشه راهنما، بروشورهای امدادی و سلامت انجام تست قند خون، فشارخون، پاسخگویی به سؤالات مسافران را از دیگر خدمات نیروهای امدادی هلال‌احمر به مسافران نوروزی در این ایستگاه‌ها دانست.

وی اجرای «طرح ثواب» را یکی دیگر از خدمات نیروهای امدادی در طرح نوروزی برشمرد و گفت: در این طرح نیروهای امدادی هلال‌احمر در ایام نوروز با سرکشی و حضور در پارک‌ها و بوستان‌های تفریحی در صورت نیاز، خدمات امدادی را به مسافرین نوروزی ارائه می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند از اجرای طرح امداد جاده‌ای هلال‌احمر در نوروز خبر داد وافزود: طرح امداد جاده‌ای هلال‌احمر نهاوند با حضور ۱۷۰ نفر روز در سه پایگاه محور نهاوند – بروجرد، محور نهاوند – نورآباد (گردنه گاماسیاب) و محور نهاوند – کرمانشاه پایگاه فیروزان از ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۲۰ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

وی گفت: نیروهای امدادی در این سه پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان نهاوند خدمات امدادی اسکان موقت و غیره را به مسافران ارائه می‌دهند.

شهبازی به اجرای طرح «فرشتگان رحمت» اشاره کرد و افزود: این طرح نیز در آستانه سال نو با کمک خیرین و با همکاری داوطلبان هلال‌احمر باهدف کمک به نیازمندان شناسایی‌شده انجام خواهد شد.

وی گفت: در این طرح کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین به‌صورت سبدهای غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود که امیدواریم در این طرح خیرین ما را یاری کنند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش