سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 2911

صدای نهاوند:

لحظاتی پیش غلامرضا(توکل) جعفری با اعلام انصراف از عرصه انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسما از علیرضا شهبازی اعلام حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، غلامرضا جعفری ضمن  تایید اعلام خبر انصراف خود از انتخابات مجلس، به نفع علیرضا شهبازی بیان داشت:  در چند روز گذشته موج وحدت و یکپارچگی و امید مردم شهرستان نهاوند در حمایت از علیرضا شهبازی کاندیدای مردمی و متعهد و با تجربه نهاوند، باعث شد من هم بعنوان یک نهاوندی دلسوز، در همگام شدن با خواست عمومی مردم جهت اعتلا و رشد و توسعه شهرستان نهاوند به خیل عظیم طرفدران شهبازی ملحق شوم.

جعفری ادامه داد: به همین علت روز پنج شنبه به احترام خواست عمومی مردم شهرستان نهاوند درایجاد وحدت و اتحاد و همدلی در انتخاب علیرضا شهبازی بعنوان کاندیدای اصلاح از حضور در انتخابات مجلس دهم نهاوند به نفع علیرضا شهبازی  انصراف و حمایت خود و طرفداران فهیم و با وفای خود را از علیرضا شهبازی اعلام می کنیم.

همچنین رئوف سیفی دیگر کاندیدای انتخابات مجلس نهاوند که چند روز پیش از عرصه انتخابات نهاوند انصراف داده بود، اعلام حمایت خود و جمعی از ورزشکاران شهرستان نهاوند را از علیرضا شهبازی اعلام کرد.

رئوف سیفی چهره آشنای ورزش ایران و از داوران مطرح فوتبال کشور است که در بین ورزشکاران و وفوتبال دوستان دارای جایگاه ویژه ای است.

کانال صدای نهاوند

photo_2016-02-25_11-28-57

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش