دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 2870

صدای نهاوند:

حجت الاسلام محمد بحیرایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند گفت:دیگر نمی گذارم عده ای قلیل با کرامت انسانی مردم نهاوند بازی کنند و برای آنها تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  حجت الاسلام محمد بحیرایی عصر روز دوشنبه در اجتماع طرفداران پرشور خود در مقابل ستاد مرکزی واقع در خیابان ابوذر گفت:یکی از نامزدهای انتخاباتی، در شهرک شهید حیدری شایعه کرده است لباس پیغمبر بر تن شیخ بحیرایی گشاد است،  اما من می پرسم اگر لباس پیغمبر بر تن من گشاد است، چرا توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت شدم.

بحیرایی گفت: هر کس بخواهد چوب لای چرخ توسعه و پیشرفت نهاوند بگذراد، گردنش را خورد می کنم، دیگر نمی شود کرامت این ملت لگدمال شود و دیگر نمی گذارم به مردم شهرستان نهاوند ظلمی شود.

وی ادامه داد: با مردم شهرستان نهاوند شطرنج بازی می کنید، شاه و وزیر حرکت می دهید، اما این ملت تصمیم نهایی خود را برای انتخابات ۷ اسفند گرفته است. 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند ادامه داد: این نوکر شما، در طول ۳۲ سال خدمت صادقانه خود چه کرده است که امروز اصولگرا، اصلاح طلب، مستقل و اعتدالی گرد او جمع شده است.

حجت الاسلام محمد بحیرایی اظهار داشت: آمده ام خط بطلانی بر این افکار پلید بکشم، دیگر نمی گذارم چهار برای نهاوند تصمیم بگیرند، چرا بحیرایی را تخریب می کنید، چرای برای بحیرایی شایعه پراکنی می کنید، حتما منافع تان به خطر افتاده است.

بحیرایی گفت: لااقل شایعه ای درست کنید که به من بچسبد، پدر من مسئول کارگزینی اداره آموزش و پرورش نهاوند بوده است، و بسیجی ایثارگر هشت سال دفاع مقدس که در یکی از عملیات ها شهید می شود و من ۱۲ سال خبر نداشتم پدرم شهیده شده است و یا مفقود شده است.

وی اظهار داشت: این مردم تصمیم نهایی خود را برای انتخاب اصلح ۷ اسفند گرفته است و با وحدت و برادری برای رهایی از وضوع موجود نهاوند به من رای خواهند داد.

کانال صدای نهاوند

 

IMG_4051

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش