دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 2867

صدای نهاوند:

حسن بهرامنیا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهاوند گفت: من برای معاملات کثیف سیاسی نیامده ام، من برای ایجاد وحدت و برادری آمده ام.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرامنیا عصر روز دوشنبه در اجتماع طرفداران پرشور خود در مقابل ستاد مرکزی واقع در خیابان ابوذر گفت: فردای بعد انتخابات که نتیجه آن مشخص شد رقابت ها تمام می شود و همه مردم شهرستان نهاوند با هم برادر و همدل هستیم.

بهرامنیا اظهار داشت: عرصه انتخابات یک رقابت  سالم انتخاباتی است اما باید مواظب باشیم اخلاق، ارزشها و دوستی ها فدای مطامع سیاسی و سیاست بازی ها نشود.

وی ادامه داد: نهاوند در سال های گذشته از سیاست بازی و سیاست زدگی ضربه های فراوانی خورده است و فرصت های توسعه و پیشرفت را در حوزه های مختلف از دست داده است با این وضعیت تنها راه نجات نهاوند انتخاب یک نماینده قدرتمند با توان و مدیریت قوی همراه با رای بالای مردم است.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان نهاوند ادامه داد: نهاوند امروز نیاز به دردمندی دارد، که برای آن نسخه بپیچد، در نهاوند همه طیف ها و جناح ها دردمند هستند و باید برای نجات نهاوند از تمام دردمندان از هر طیف، نگاه و سلیقه ای استفاده شود.

حسن بهرامنیا به اشاره به رتبه اول آمار بیکاری جوانان شهرستان نهاوند در سطح استان همدان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در یک دوره چهار ساله جواب نمی دهد اما قصد دارم با برنامه های کوتاه مدت وضعیت اشتغال و بیکاری نهاوند را ساماندهی کنم.

بهرامنیا افزود: ما در نهاوند شهری و روستایی نداریم و هدف تمام مرد توسعه شهرستان و رفع مشکلات و گرفتاری ها است به همین علت باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

کانال صدای نهاوند

photo_2016-02-23_02-45-24 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش