نهاوند در مقایسه با تاریخ و قدمت آن توسعه پیدا نکرده است

پیشرفت سد گرین نهاوند پس از ۱۵ سال قابل قبول و مطلوب نیست

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان هفته آینده دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی برای افزایش ازدواج و ترغیب به فرزندآوری را برای جامعه تبیین کنند

تجلیل از امام جمعه نهاوند به دلیل خدمات ۴ دهه حضور در نهاوند

حضور ۴ بسکتبالیست نهاوندی به مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۵

آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه «کاوه برزول» نهاوند به نام زنده یاد مرحوم داریوش جهانیان

جریمه ۱۶۰ میلیون تومانی فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند

پروژه ی سببی و نسبی به زودیی در نهاوند افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 2809

صدای نهاوند:

عضو مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:جایگاه رهبری در قانون اساسی کشور بسیار محکم و استوار است و نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه وجود رهبری با درایت و لایق است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، آیت الله علی رازینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان همدان  روز جمعه در جمع پرشور مردم منطقه خزل نهاوند اظهار داشت: به عنوان یکی از فرزندان این آب و خاک از مردم تقاضا دارم تا در روز ۷ اسفندماه نیز بار دیگر با حضور پرشور و با صلابت خود بر افتخارات کشور بیافزایند.

آیت الله رازینی گفت: مردم به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی امروز به هدف اول دشمنان تبدیل شده است و دشمن امروز به نقش مردم در حرکت مقتدرانه و عزتمندانه قطار انقلاب اسلامی پی برده است.

وی افزود: علیرغم همه دشمنیهای نظام سلطه در طول ۳۷ سال گذشته که امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب به یک جبهه وسیع تبدیل شده است ، سرمداران رژیم صهیونیستی تا سردمداران دولت آمریکا تا دیگر ایادی و عوامل استکبار جهانی و عوامل تکفیری و داعش عامل اصلی در شکست توطئه ها و فتنه ها پی در پی استکبار جهانی حضور مسئولانه و آگاهانه مردم در صحنه بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان همدان ادامه داد: ملت بزرگ ایران در مقابل جبهه وسیع و گسترده دشمن استکبار جهانی صحنه انتخابات را به عنوان یک جبهه و صحنه مبازره با بدخواهان تلقی نموده و با حضور با بصیرت خود ثابت خواهند نمود که این بار نیز سعی دشمن در تعغیر نگرش و مسیر مردم انقلابی از راه تهدید و تحریم و نفوذ بی نتیجه بوده و به سنگ خواهد خورد.

آیت الله رازینی در ارتباط با اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در انتخابات خبرگان، مردم نمایندگانی را برمی گزینند که آنها رهبری را تعیین می کنند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برای اینکه کشور در معرض بحران و مشکل قرار نگیرد قانون اساسی پیش بینی کرده تا در زمان فقدان رهبری با مشکل مواجه نشود.

وی با ذکر اینکه مجلس خبرگان رهبری حلقه اتصال بین جمهوریت و اسلامیت نظام است، گفت: مردم نمایندگان خود در مجلس خبرگان را انتخاب کرده و اعضای خبرگان نیز در زمان مناسب رهبری را انتخاب می کنند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش