دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 2785

صدای نهاوند:

حسن بهرام نیا کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ریشه تفکر من به اصولگرایی وصل می شود اما برای تغییر وضع موجود نهاوند، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل موجود استفاده می کنم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند اظهار داشت: برنامه های زیرساختی و زیربنای من برای توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در یک دوره چهار ساله جواب نمی دهد اما قصد دارم با برنامه های کوتاه مدت وضعیت اشتغال و بیکاری نهاوند را ساماندهی کنم.

بهرام نیا گفت: من چهره جدید و ناشناخته ای برای مردم شهرستان نهاوند نیستم و آرا چهل هزار نفری مردم در کنار توکل بر لطف خداوند متعال نقطه اعتماد و امید من برای موفقیت در انتخابات هفت اسفند است.

باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس دهم  نهاوند ادامه داد: نهاوند دچار سیاست زدگی شده است، مردم این شهردر کنار کارهای فرهنگی و مذهبی نیازمند شور، شادی و نشاط هستند، به همین علت باید عینک خوشبینی بزنیم و همه با هم برای ایجاد وحدت و برادری در سطح شهرستان نهاوند تلاش کنیم.

حسن بهرام نیا افزود: نهاوند در سال های گذشته فرصت های طلایی بسیاری از دست داده است، صنعت پتروشیمی از نهاوند گرفته شد، سد گرین تعطیل شد و پروژهای اجرایی این شهرستان با گذشت سالها هنوز به بهره برداری نرسیده است، بوروکراسی اداری توسعه و پیشرفت شهرستان را محدود کرده است به همین علت قصد دارم این وضعیت را تغییر دهم.

 بهرام نیا بیان داشت: دولت دیگر به دنبال احداث و ایجاد کارخانه نیست و بر اساس اصل ۴۴ به دنبال خصوصی  سازی است اما متاسفانه شهرستان نهاوند در سالهای گذشته در جذب سرمایه گذار ضعیف عمل کرده است.

من قرار است نماینده مردم باشم و نه نماینده دولت

وی اظهار داشت: من قرار است نماینده مردم باشم و نه نماینده دولت و صدای مظلومیت مردم شهرستان نهاوند را به گوش مسئولان برسانم اما این رسالت مانع تعامل و همکاری من با دولت نمی شود. کار مجلس با تصویب قوانین درست و متقن  به منزله ریل گذاری برای اجرای کارها و سیاست های دولت است.

نامزد انتخابات مجلس دهم شهرستان نهاوند گفت: دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس رای بالای ملت و تایید مقام معظم رهبری  برای همه ملت ایران قابل احترام و حمایت است و من قرار نیست با دولت مخالفت کنم بلکه چرخ دولت را برای موفقیت و سربلندی بیشتر روانکاوی می کنم.

تمام مردم شهرستان نهاوند اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و مستقل را دوست دارم

حسن بهرام نیا افزود: من تمام مردم شهرستان نهاوند اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال و مستقل را دوست دارم و عملکرد ۲۴ ساله من نیز نشان می دهد که من فقط با افرادی که با ولایت فقیه و قانون اساسی مشکل دارند مانند تمام ملت ایران نمی توانم کار کنم.

بهرام نیا افزود: احساس امنیت و آرامش بزرگترین مطالبه مردم شهرستان نهاوند است که تنها راه حل ایجاد این فضا تنش زدایی، ایجاد وحدت و همدلی، استفاد از ظرفیت و توانایی تمام نیروهای متعهد و ایجاد فرصت های شغلی است.

وی در پایان افزود: من با مردم شهرستان نهاوند میثاق بسته ام که با تمام وجود و تمام توان برای رفع مشکلات آنها تلاش کنم به همین علت نگاه من برگرفته از نگاه تحول گرانه و ایجاد جریان شایسته سالاری و مردم سالاری در جامعه شهرستان نهاوند است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش