دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 2647

صدای نهاوند:

در آخرین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور استاندار همدان از ۱۶ طرح گازرسانی، و عمرانی در بخش خزل شهرستان نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  این طرحها شامل افتتاح شبکه روشنایی به هفت نقطه حادثه خیز جاده نهاوند به کرمانشاه با ۹۶ پایه و چراغ و به طول سه و نیم کیلومتر که برای بهره برداری از این طرحها هفت هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

IMG_3811
همچنین با حضور استاندار همدان عملیات اجرایی گلخانه شیشه ای ۲۵ هکتاری نهاوند به مساحت ۲۴۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع در روستای فهرومند بخش مرکزی نهاوند آغاز شد که برای اجرای این طرح بزرگ و کم نظیر ۸۱۰ میلیارد ریال و دو میلیون یورو هزینه خواهد شد که ۷۰۴ میلیارد ریال آن به صورت تسهیلات بانکی و ۱۷۶ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی می باشد .
این طرح قابلیت اشتغالزایی برای ۲۲۰ نفر و تولید سالانه ۱۸ میلیون شاخه بریده رز و سه هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی را دارد.
در مراسم افتتاحیه این طرحها استاندار همدان گفت: در دهه فجر امسال استان همدان شاهد افتتاح طرحهای خوب و اشتغالزایی بود که باعث رونق تولید می شود .
محمد ناصر نیکبخت افزود: دولت برای سرمایه گذاران بسترسازی های لازم را فراهم کرده تا از این طریق بخش خصوصی بتواند با فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهد .

IMG_3823
وی با بیان اینکه با تلاشها و تدابیر دولت فرصتهای لازم برای سرمایه گذاری فراهم گردیده افزود: دولت تدبیر و امید با حمایتهای مردم و رهبری توانست تحریمهای دشکمن را بی اثر کند و زمینه های مساعد سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم سازد لذا تولید کنندگان و سرمایه گذاران باید قدر این فرصت را بدانند و آنرا از دست ندهند.
وی با اشاره به بیمارستان در حال ساخت نهاوند گفت: بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی نهاوند در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال ۹۵ بهره برداری می شود و کمبود اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می شود.
وی افزود: با عنایت رئیس جمهوری و اختصاص اعتبار لازم تا پایان سال ۹۵ در سطح استان ۹ بیمارستان مورد بهره برداری قرار می گیرد که با افتتاح این مراکز بیش از ۹۰۰ تخت بیمارستانی به تعداد تختهای استان افزوده می شود .
در دهه فجر امسال ۵۳ طرح عمرانی در نهاوند بهره برداری یا کلنگ زنی شد که ۵۱ مورد آنها با اعبار ۲۳۰ میلیارد ریال جزء طرحهای قابل بهره برداری و دو طرح با اعبتار ۲۵۰ میلیارد ریال نیز کلنگ زنی بوده است.

بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۴ روستایی بخش خزل با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال که با افتتاح این طرح ۶۰۰ مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند.

۵۶۴۹۰۷

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش