سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 2501

صدای نهاوند:

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهرستان ، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های شهدای نهاوند مراسم غبار روبی گلزار شهدای نهاوند در محل امام زاده محمد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در این مراسم معنوی مزار شهدای والا مقام با گلاب شستشو داده شد و سپس شرکت کنندگان با نثار شاخه های گل و همچنین قرائت فاتحه نسبت به شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس ادای احترام و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوند گفت: امروز عزت و اقتدار، آسایش و امنیت این کشور مرهون جانفشانیها و رشادتهای شهیدان و همه مردم ایران است که چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن با نثار خون خود دشمن را را از رسیدن به اهداف خود ناامید کردند .
وی افزود: شهدا کسانی بودند که هنگام خطر از همه لذت های دنیوی گذشتند و به دعوت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند.
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه دهه فجر باعث شد که دست چپاولگران از این کشور کوتاه شود افزود: مردم ایران تحت رهبری امام راحل با انقلاب خود باعث شدند که دست مستکبران از این مملکت کوتاه شود و به این خاطر از ابتدا تاکنون دشمن همواره به دنبال توطئه برای نابودی انقلاب بوده است .
وی افزود: آنچه باعث شده که با وجود همه مشکلات دشمن نتواند به هدفش برسد همان ایمان مردم و وحدت کلمه آنان است لذا باید این دو عامل همواره بین مردم زنده بماند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش