سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 2478

صدای نهاوند:

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فرماندار و معاون فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند عصر روز چهارشنبه  با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند، ضمن بازدید با صاحب امتیاز و مدیر مسئول صدای نهاوند گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان در این بازدید اظهار داشت: شهرستان نهاوند در حال حاضر،  فقط یک صدا دارد که آن هم صدای نهاوند است.

رضا قیاسی گفت:در عصر حاضر، هیچ حوزه یا منطقه ای بدون توجه به نقش مثبت رسانهها که واسط و حامل پیامهای ارتباطی هستند، نمیتواند به توسعه و بهبود امور زندگی مردم بپردازد و لذا رسانه می توانند در زمینه توسعه همه جانبه هر منطقه تاثیر گذار باشند.

قیاسی افزود: صدای نهاوند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع  و معرفی پتانسیلهای موجود شهرستان نهاوند می تواند زمینه های سرمایه گذاری و رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی  این شهرستان را فراهم سازد.

وی عنوان کرد: صدای نهاوند بدون شک توانسته است با رعایت اصل بی طرفی و انتشار اخبار درست و واقعی در بین مردم جایگاه خوبی پیدا کند و مورد تایید و وثوق خوانندگان زیادی قرار بگیرد. و انتظار مردم این است که همین اصل بی طرفی را همچنان ادامه دهد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان عنوان کرد:  رسانه و خبرنگاران پل ارتباط مردم و مسوولان و صدای رسای مردم هستند که طبیعتا با انتقادات سازنده و پیشنهادات، انعکاس مشکلات جامعه خواسته ها و نیازهای مردم، مسوولان را برای انجام هرچه بهتر وظایفشان و ارائه خدمت بهتر یاری می کنند.

IMG_3760

 

IMG_3754

IMG_3755

IMG_3751

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش