سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 2352

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند در مساله رد صلاحیتها از چهره های شاخص هر دو جناح وجود دارند و لذا نباید فکر کنیم که فقط جناح خاصی مد نظر شورای نگهبان می باشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان این مطلب در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می شود که کشور در مقابل توطئه های دشمنان بیمه شود لذا باید به آن به عنوان یک وظیفه شرعی نگاه نمود.
وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به اجلاس نماز گفت: اگر نماز در جامعه جا بیفتد همه مشکلات و ناهنجاریهای اجتماعی برطرف می گردد لذا باید روی ترویج نماز سرمایه گذاری نمود تا هزینه هایی که می خواهیم در بخش مقابله با جرم انجام دهیم کاهش پیدا نماید.
وی گفت: کمک به امر نماز کمک به نیروی انتظامی، دادگاه و زندان است زیرا باعث می شود مردم گرایش کمتری به ناهنجاریهای اجتماعی پیدا کنند که مصداق این گفته در ماه رمضان نمایان میشود و میزان جرم در جامعه به شدن کاهش می یابد.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای موفق برجام گفت: اجرای برجام موفقیت خوبی برای نظام بود که جای تبریک دارد اما نباید فکر کنیم که با عملی شدن برجام مشکلات یک شبه حل می شود بلکه لازم است الگوی اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری برتوان داخلی همچنان مبنای برنامه ریزیهای ما باشد .
وی افزود: نباید به بهانه برجام دورازه های کشور برای ورود کالاهای خارجی باز شود و تولید و اقتصاد کشور دچار رکود گردد زیرا این کار باعث وابستگی و افزایش بیکاری می گردد، لذا قرار دادهایی که امضا می شود باید همراه صنعتش به ایران بیاید تا موجب رونق اشتغال و اقتصاد گردد.
امام جمعه نهاوند در ادامه به مساله رد صلاحیتها اشاره نمود و گفت: شورای نگهبان در مساله بررسی صلاحیتها مطابق قانون عمل نموده و لذا اگر می بینید اکثریتی رد صلاحیت شده اند تعجب نکنید زیرا این نهاد حزبی عمل نکرده بلکه ملاکش قانون بوده است.
وی افزود: در نگاه بدبینانه می توان گفت که مساله ثبت نام زیاد کاندیداها یک برنامه بود برای اینکه شورای نگهبان را زیر سوال ببرند چون هیاتهای اجرایی همه ثبت نام شدگان را تائید کردند و بار اصلی آن روی دوش شورای نگهبان افتاد که این مساله باعث شده شورای نگهبان مورد بی مهری قرار گیرد.
وی گفت: در مساله رد صلاحیتها از چهره های شاخص هر دو جناح وجود دارند و لذا نباید فکر کنیم که فقط جناح خاصی مد نظر شورای نگهبان می باشد.
وی افزود: چون کارهای شورای نگهبان مورد تائید مقام معظم رهبری می باشد پس ما هم باید آنرا تائید نمائیم و شورای نگهبان را مورد هجمه قرار ندهیم .
وی به اشاره با فرا رسیدن ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردم باید خود را برای برگزاری جشنهای دهه فجر آماده سازند و در مدارس نیزبه این مساله بپردازند تا دانش آموزان با فلسفه وقوع انقلاب آشنا شوند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش