نهاوند شهر جهاد و اجتهاد است/به دنبال پیشرفت شهرستان و حل مشکلات هستیم

آغاز به‌کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همدان از ساعت ۷/۳۰ صبح

زلزله چهار ریشتری گیان نهاوند را لرزاند

یکدستگاه سختی گیر جهت تاسیسات بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند خریداری شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

وضعیت اشتغال در نهاوند بد است

پنج نقطه در نهاوند برای ساخت مسکن جانمایی شده است

دعوت شهردار نهاوند از سرمایه گذاران نهاوندی جهت مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری

جمعه متفاوت نهاوند/ همه می آییم تا در تاریخ نهاوند ثبت کنیم ما مردمان خوش استقبال و بد بدرقه نیستیم

تصادف جاده نهاوند فیروزان دو کشته بر جاگذاشت

  • کد خبر : 23373

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: نهاوند شهر جهاد و اجتهاد است ما به دور از همه گرایش های سیاسی و اختلاف و با هماهنگی و همکاری با مسئولان به دنبال پیشرفت شهرستان و حل مشکلات هستیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی در اولین اقامه نماز جمعه در‌ جمع مردم شهرستان و در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امیدوارم در سنگر نماز جمعه نهاوند بتوانم به وظایف شرعی، دینی و انقلابی و ملی و میهنی عمل کنم و در خدمت مردم عزیز نهاوند باشم.

محمدی بیان کرد: به قول مقام معظم رهبری همه انقلابی هستیم و چپ و راست و …نقشه دشمنان برای ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم در جامعه است، هرگاه همراه ولایت فقیه بودیم به توفیقات مهمی دست یافتیم.

وی مساله اصلی امروز جهان اسلام  را هسته های مختلف مقاومت علیه جبهه کفر عنوان کرد و افزود: غزه قلب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت، یمن شمشیر و عراق پا به پای مقاومت و ایران عزیز هم ام‌القرای مقاومت است.
 
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: همه اهداف دشمن،  ایران اسلامی است و همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند از دشمن به غیر دشمنی انتظاری نداریم و باید در سایه ولایت گام برداریم چون هر وقت گوش به فرمان ایشان بودیم موفق بودیم.
 
وی ادامه داد: باید نقشه‌های دشمن را بشناسیم چون آن‌ها هر روز به دنبال توطئه هستند و در این روزها جبهه مقاومت شهدای عزیزی را تقدیم کرده که دشمن فکر می‌کرد با این شهادت‌ها مقاومت از بین می‌رود ولی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ شهادت افتخار‌ ما است و باعث بیداری ملت می‌شود.
 
امام‌ جمعه نهاوند گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی و شهید نصرالله و شهید هنیه و دیگر شهدا، جبهه مقاومت به تأسی از این شهیدان محکم‌تر در میدان حاضر شده و دشمن را دچار یأس و استیصال کرده است.
 
وی در‌ بخش پایانی از خطبه‌ها عنوان‌کرد: امپراطور رسانه‌ای غرب می‌خواهد‌ جای شهید و جلاد را عوض کند و مقاومت مقدس فلسطین را در مقابل جنایت ۷۰ ساله دشمن صهیونیستی غیر موجه جلوه دهند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
 
وی ادامه داد: شهدای بزرگواری از حوزه مانند شهیدان آیت‌ الله قدوسی و آیت‌ الله حیدری و شهدایی چون حاج‌ میرزا محمد سلگی از افتخارات این شهرستان و نشاندهنده متدین و انقلابی بودن مردم نهاوند است.
 
حجت‌ الاسلام محمدی گفت: نهاوند شهری ویژه با مردمان متدین، انقلابی، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و اخلاق مدار است که این ویژگی‌ها از امتیازات این شهرستان است.
 
وی با اشاره به خدمات ۴۳ ساله حجت الاسلام‌ مغیثی امام‌ جمعه سابق و قدردانی مردم از شخصیت ایشان اظهار داشت: ادامه خط و مسیر ریل‌گذاری شده برای حرکت پرافتخار انقلاب اسلامی در شهرستان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی و مذهبی از اولویت‌ها است.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش