آغاز به‌کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همدان از ساعت ۷/۳۰ صبح

زلزله چهار ریشتری گیان نهاوند را لرزاند

یکدستگاه سختی گیر جهت تاسیسات بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند خریداری شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

وضعیت اشتغال در نهاوند بد است

پنج نقطه در نهاوند برای ساخت مسکن جانمایی شده است

دعوت شهردار نهاوند از سرمایه گذاران نهاوندی جهت مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری

جمعه متفاوت نهاوند/ همه می آییم تا در تاریخ نهاوند ثبت کنیم ما مردمان خوش استقبال و بد بدرقه نیستیم

تصادف جاده نهاوند فیروزان دو کشته بر جاگذاشت

کشف ۸۶ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی و باغی در نهاوند

  • کد خبر : 23281

صدای نهاوند:
مطالبه جمعی از خانواده های شهدا،جانبازان، ایثارگران، روحانیون، و .... نهاوند از مسئولان ارشد کشور خصوصا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جمعی از خانواده های شهدا،جانبازان، ایثارگران، روحانیون، و …. نهاوند با ارسال پیامی به رسانه صدای نهاوند، از مسئولان خواستند صدای آنها شنیده شود.
 
در این پیام آمده است”
 
طی چند روز اخیر از طریق فضای مجازی از خداحافظی ناگهانی حجت الاسلام مغیثی از امامت جمعه نهاوند مطلع شدیم.
 
با توجه به شناخت ما از ایشان و ساده زیستی، رعایت تقوا، مردمداری و مبارزه به فساد ستیزی ایشان، سزاوار ندیدیم ساده از کنار این خبر عبور کنیم به همین علت بیان چند مطلب جهت اطلاع شما رعایت دقیق عدل و انصاف است.
 
حجت الاسلام مغیثی از اعضا دفتر آیت الله نوری همدانی بود که در دهه ۶۰ با حکم حضرت امام راحل بعنوان امام جمعه نهاوند، منصوب شد
 
شاید بتوان ادعا کرد که امام جمعه نهاوند تنها مسؤل در این شهر است که هر روز ملاقات مردمی دارد و برای دسترسی به آن هیچ تشریفاتی وجود ندارد؛ وی به شخصه امامت جماعت نماز صبح و  ظهر و عصر در مسجد جنب مصلی و نماز مغرب و عشا را در مسجد شهید حیدری بر عهده دارد.
 
فراز و فرودهای روزمره در طی سالیان گذشته، مانع از عدول امام جمعه نهاوند از سبک زندگی انقلابی یا به قول خودش «زی طلبگی» نشد؛ 
حجت الاسلام مغیثی انسانی صادق، متواضع، فروتن و مردم‌دار و به معنی واقعی ساده زیست هستند و از هرگونه تشریفات پرهیز می‌ کنند
 علی‌رغم اینکه با مدیران و دستگاه‌های اجرایی همراهی و همکاری دوستانه و پدرانه دارند اما هرگز ازدستگاه‌های دولتی درخواست، انتظار و توقع شخصی نداشتند.
 
 در خطبه‌های نماز جمعه از تعرض به دیگران پرهیز می‌کنند و با زبان ادب احترام و رعایت حقوق شرعی تذکر می‌ دهند، ایشان زبان احترام و تکریم را به زبان تخریب و تهدید ترجیح می‌دهند.
 
براساس سیره و اخلاق نبوی ادب و اخلاق اسلامی را در فضای معنوی نماز جمعه توجه و مراعات می‌کنند و نماز جمعه را محلی برای قوت بخشیدن به وحدت و وفاق بین آحاد جامعه و مردم تبدیل کرده اند و به شدت از ایجاد اختلاف ودعواهای جناحی و بی‌نتیجه پرهیز می‌کنند.
 
 حجت الاسلام مغیثی امام جمعه‌ای است که سرزده از بیمارستان و درمانگاه گرفته تا مساجد مناطق محروم و حاشیه ای را برای گفت‌وگو با مردم انتخاب می‌کند و برای شنیدن صدای مردم، خودش تنها در سطح شهر پیاده روی می کند.
 
ساده‌زیستی، عدم تعلق به مال دنیا، ارتباط قوی با مدیران و مردم، نداشتن تشریفات، تجربه زندگی درمناطق جنگی در طول هشت سال دفاع مقدس ، هم‌نشینی با مردم مناطق محروم او را برای مردم نهاوند دوست داشتنی کرده است.
 
حالا مردم نهاوند یک سوال دارند:
 
امام جمعه‌ای که محبوب، مقبول و مطلوب مردم هست چرا باید  به یکباره با مردم خداحافظی کند آیا این اقدام به پاس تکریم و قدردانی از زحمات بیش از چهار دهه ایشان در شهرستان نهاوند می باشد.؟؟؟
 
اما مطالبه مردم انقلابی و نمازگزاران نهاوند، شهر گروه ابوذر، شهر شهیدان حیدری و قدوسی و سرداران شهید امیدی، حاج میرزا سلگی، ظفری، طالبیان و ….این است:
 
 اندکی صبر و تحمل نمایید و فرصتی داده شود تا در شان و منزلت جایگاه وارسته این شخصیت بزرگ معنوی برنامه ای تهیه و برگزار شود و مردم به شایستگی از زحمات و تلاش های بی شائبه این روحانی وارسته تجلیل و قدردانی نمایند.
 
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش